2 januari 2016

Hart DIY


Het knaloranje schilderij (mooi, maar heel uitgesproken) wat de laatste maanden in de keuken hing had ik wel weer even gezien. Zo mooi als ik het een half jaar geleden vond hangen, zo zat was ik het nu weer. Tijd om het schilderij te verhuizen naar kantoor en een andere bestemming voor het muurtje te bedenken.
Het is de 'story of my life', altijd veranderen in huis.

Wat ik even was vergeten is aan het muurtje eerst een paar planken hingen. De in de muur geboorde gaten werden verborgen door het schilderij. Dus in eerste instantie hing ik het schilderij (een beetje teleurgesteld) weer terug toen ik hier achter kwam. 
Wel zin in veranderen, geen zin in gaatjes stoppen en opnieuw sausen van de muur.


Tot mijn oog viel op het Flow Papier Boek! De ronde stickertjes die je hierin vindt boden uitkomst. Ik plakte ze (met wat extra lijm zodat ze niet de volgende ochtend er alweer af zouden zijn gevallen) eerst over de boorgaten en vervolgens maakte ik een confettimuur met het 'random' plakken van nog meer stickers.
Deze 'verberg-boorgaten-in-de-muur' oplossing zorgde overigens voor heel wat gelach om mij heen. 

Met zwart elektriciteitsdraad wat toch nog in de schuur lag vormde ik een groot hart van z'n 40 cm doorsnede. 
Het hart omwikkelde ik met koperkleurig ijzerdraad en zo ontstond een nieuw mooi muurtje met low budget DIY kunst ;).

De zwarte en roze miniposter zijn ontworpen door Marieke - meer info op Een dotje wat 

12 opmerkingen:

  1. Een geweldige DIY, dank je wel!
    Na de eerste ontmoediging je creatieve geest laten werken maakt het resultaat extra leuk.
    Ik wens je een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super goed idee die confettimuur! Heel leuk gedaan ;-)

    Groetjes & een heel creatief 2016 gewenst!,
    Marieke
    www.thisgreenadventure.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het geniaal confetti ipv boorgaatjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een coole en slimme oplossing. En in het kader van consuminderen helemaal top. Ik wens je een mooi 2016 met nog veel meer creatieve uitspattingen ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een coole en slimme oplossing. En in het kader van consuminderen helemaal top. Ik wens je een mooi 2016 met nog veel meer creatieve uitspattingen ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé wat leuk om je weer terug te zien op Blogger!! Gezellig! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk gedaan zo, confetti en stipjes op muren zijn altijd gezellig! En het hartje en de kaartjes van Marieke staan er ook mooi bij :))

    BeantwoordenVerwijderen