15 mei 2015

Een kraamcadeautje uit 'Leuks met lapjes'


Een van de trouwe naaiclub bezoekers 
werd een paar maanden geleden moeder



Ik maakte op de naaiclub (zie hier voor meer info) een knuffeltje als kraamcadeau
die ik eerst nog een paar weken zelf hield, vond hem zelf zo leuk dat ik er even voor nodig had om afscheid van te nemen ;)


Ik gebruikte een patroon uit het boek 'Leuks met lapjes' van Arda Meijburg
Per abuis had ik het patroon niet zoals aangegeven vergroot... 
maar eigenlijk helemaal niet erg, zo paste het poesje precies in een envelop om op te sturen!

**

11 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk geworden, snap dat je moeilijk afscheid kon nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een leukerd heb je gemaakt lieverd. Snap dat je moeite had met afscheid nemen, gaan er vast nog meer van volgen schat ik zo in ;).
    Oh heb het boek mooi op een stapeltje liggen, maar nog niks eruit gemaakt. Mmm wordt tijd dat ik weer eens lekker aan het creëeren sla. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd zeg. Zal ze vast blij mee zijn.
    Nu loop ik waarschijnlijk achter maar is de layout van jouw blog veranderd? Ik vind hem prachtig, heb je dit allemaal zelf uitgevogeld? Want dan ben je nu al mijn held. Ik probeer al maanden mijn layout naar mijn zin te krijgen, steek er ook niet genoeg tijd in, maar dan nog.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad heel leuk geworden. En leuk... zo klein!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blogje! ik volg meestal blogjes dat dezelfde hobby/s delen, ik kwam u via andere blogster tegen...Bedankt voor het delen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke blogje! ik volg meestal blogjes dat dezelfde hobby/s delen, ik kwam u via andere blogster tegen...Bedankt voor het delen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje! Ik snap wel dat je niet gelijk afstand kon nemen :)
    Fijn weekend!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooierd! Heerlijk he, lekker bezig zijn. Ik hoop dat mijn puf ook gauw weer komt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooo en ik mag niet eens meer reageren op je bovenstaande berichtje dat je stopt met bloggen! Ik snap het allemaal wel, maar vind vind het niet leuk hoor :(

    BeantwoordenVerwijderen