6 april 2015

Bak je eigen crackers



Het is echt supersimpel om je eigen crackers te bakken. En wat zijn ze lekker! Computer uit, en aan de slag. Het is echt de moeite waard en maakt gelijk het schuldgevoel over al die lekkere chocoladepaaseitjes wat minder...


Op internet zijn echt heel veel recepten van crackers te vinden. Ik gebruikte dit recept van Robert van Beckhoven wat ik vond op de website Laura's Bakery. Ik gebruikte wat meer water en een langere oventijd.

Ik ben benieuwd of er meer crackerbakkers onder jullie zijn en welk recept jullie mij aanraden.

8 opmerkingen:

  1. oh die bordjes!!! Wij hadden ze vroeger ook thuis (Spakenburg, Marken, Volendam...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee! Ik ga zeker eens kijken, heb een zwak voor onze dorpsgenoot Robert. Of misschien toch gewoon een ritje naar zijn winkel...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very informative, keep posting such good articles, it really helps to know about things.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heerlijk uit! Daar zou ik niet gauw aan denken om mijn eigen crackers te gaan bakken. Eens proberen dus! Fijne zonnige dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ga ik binnenkort ook eens proberen! Lekker en gezond. Zou ik van jou nog het recept mogen van die heerlijke koek die je laatst maakte? Die wil ik ook graag eens maken voor mijn smulpaapjes. Enne, die bordjes staan hier ook in de kast, ik vind ze prachtig. Fijn weekend Janina! Xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Enne, wat een prachtige nieuwe lay-out hier op de blog, echt super!!

      Verwijderen