21 maart 2015

Oreotaart


Vandaag een week geleden was ik jarig. Mijn jongste Isa dook de keuken in, de middag voor mijn verjaardag om iets lekkers voor mij te bakken. Lief! Want zelfgebakken taart vind ik echt het allerlekkerst. Op een of andere manier is het te proeven als iemand met liefde en aandacht een taart bakt.

Zes uur lang was ze bezig met het maken van deze geweldige oreotaart. Een enorme klus! En op mijn werk ontving ik een fotootje op mijn telefoon van een ontplofte keuken ;)

Het resultaat? Deze heerlijk oreotaart! Een aanrader om te maken, neem alleen wel een dagje vrij want je bent er wel even mee bezig.
Het recept vind je hier.

19 opmerkingen:

  1. De foto van de ontplofte keuken had ik ook wel willen zien ;-)...
    De taart ziet er lekker uit !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw vast jummie. Ik had vandaag opdracht gekregen om oreokoekjes en chocola mee te nemen dus zo'n taart gaat er hier ook wel in maar het is inderdaad wel een tijdrovende klus. Nog gefeliciteerd trouwens. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh overheerlijk! Waarom pijnig je me zo nu ik op de gezonde tour ben, haha! Nog van harte gefeliciteerd trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er geweldig uit! Nog een late gelukkige verjaardag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow maar dat ziet er heelik uit.... En nog gefeliciteerd met je verjaardag.

    lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk en ook nog prachtig om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd...op naar een mooi en creatief nieuw jaar.
    Groetjes renee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van harte gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk dat je dochter zo'n prachtige en lekkere taart heeft gemaakt. Ze heeft vast het baktalent ban jou. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och, wat een knaller!!! Nog een veel te late geweldige super-de-luxe verjaardag gewenst ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er heerlijk uit. En nog van harte gefeliciteerd dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een plaatje van een taart!! Ik ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar die foto van de onplofte keuken.....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige taart! Als ze even goed smaakt als ze d'er uitziet...is het vast een hemels zoetertje! hmmmmmmmm, ...oh ja, nog proficiat hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vond hem op Instagram er al heerlijk uit zien, maar nu krijg ik er nog meer zin in :)
    Fijne week Janina,
    X Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw... dit was absoluut een ontplofte keuken waard volgens mij!

    BeantwoordenVerwijderen