19 februari 2015

3 jaar bloggen - give away


Op 19 februari 2012 schreef ik mijn eerste blogberichtje
dat er daarna nog 396 zouden volgen had ik nooit gedacht
Vooral in mijn eerste blogjaar bleef de inspiratie maar stromen en komen
de inspiratie waar ik nu zo naar op zoek ben!


Dus bladerde ik vandaag eens terug in mijn eigen blog
wat ik eigenlijk niet graag doe - het blijft raar om je eigen berichtjes te lezen
Maar ik kwam vooral leuke foto's, lekkere receptjes en gezellige handwerkjes tegen
ja, al teruglezend was ik best een beetje trots op mezelf!

En grappig, mijn meest gelezen blogberichtje gaat over breien
en ik vind breien helemaal niet leuk!
Het zal wel aan de titel liggen: een colsjaal voor luie wijven (klik)
en de appeltaartdeegkoekjes (klik), ook dat blijkt een bloghit te zijn


Ook leerde ik een aantal lieve en bijzondere blogvriendinnen kennen
 en ontmoette een aantal van hen en bracht gezellige uurtjes met hun door
Het is heel bijzonder als de klik die er on-line is er ook off-line blijkt te zijn

Mijn eigen meest favoriete blogberichtje is denk ik over het fotoalbum wat ik vond bij de kringloop
vier dames in de jaren '60 op avontuur in Europa, wie zouden het toch zijn (klik)?
Ik droom nog even verder over het leven van deze vrouwen...
want wie weet wat de waarheid is als ik echt op zoek ga naar hen?


En om mijn blogverjaardag te vieren
geef ik een paar slingertjes weg
Want ik kocht deze week eindelijk eens zo'n 'rondjesknipper'
en heb nu een slinger-maak-verslaving ontwikkeld ;)

Wil je kans maken op een gezellig pakketje slinger?
Laat hieronder dan een berichtje achter.

Fijne donderdag!
xx Janina

54 opmerkingen:

  1. Ha Janina,
    Gefeliciteerd met je 3-jarige blog! Ik lees je blog altijd graag vooral vanwege de leuke foto's en de wisselende onderwerpen. Laat ons nog lekker lang meelezen! En natuurlijk zou ik graag zo'n leuk slingertje willen winnen ;-)
    Groet,
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Janina,
    ik lees je blog ook altijd graag, kwam er op terecht doordat ik wil gaan moestuinieren en zag ineens de mogelijkheden ;-) En dan je recepten! Nog nooit iets nagemaakt, maar wat niet is kan komen.

    Volgens mijn vriendin Barbara (barbaramama.nl) is het leven een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen. Ik ben het met haar eens en daarom gun ik haar graag jouw mooie slingers.

    Lieve groet,
    Sacha

    sorrybutwelivehere.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je blogverjaardag :) Ik vind je blog heel leuk. En natuurlijk doe
    ik graag mee voor een slingertje :D, en op naar jaar 4!
    Liefs,
    Jonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je blog mijlpaal! Je mag zonder gene terugbladeren hoor, want je hebt veel om trots op te zijn. Je hebt mooie foto's en inspirerende creaties!
    Bekentenis: ik blader best graag terug op mijn blog en soms kom ik een stukje tegen waarvan ik vergeten was dat ik 'm geschreven had en dan kan ik ze best goed vinden *kucht*.

    Een hele fijne blogverjaardag en ik hang graag voor jou de slingers op!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd! Het blogje over de 4 dames kan ik mij nog herinneren, was een leuke! Schaam je vooral niet voor wat je maakt en schrijft, echt nergens voor nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er ontzettend leuk uit! Gefeliciteerd met je derde blogjaar alweer! Ik doe ook graag mee voor een slinger! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jihaaaaaaaaa gefeliciteerd met je blogverjaardag !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n slingertje staat altijd leuk. Kun je er ook stof mee knippen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo'n slingertje staat altijd leuk. Kun je er ook stof mee knippen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hieperdepiep! Dat er nog veel jaartjes mogen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hiep, hiep, hoera voor de jarige blog. Dat er nog veel berichtjes mogen volgen. Ik heb nog altijd geen rondjespons gevonden die groot genoeg is, dus... maak me blij met een kant-en-klare slinger!
    Jeannine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd!
    Ik maak zelf van die geweldige slingers en doe niet mee ;-)
    Keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super, proficiat ook! De slinger zou heel goed passen in mijn klasje.
    Je appeltaart deeg koekjes zijn dan ook heel lekker! En je andere blogpost te leuk om niet te gaan lezen!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte!! Ik vind je blog erg leuk en inspirerend. Die slinger is ook heel leuk. Ik zou em graag winnen!
    groeten, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoeraaaaa! Je blogverjaardag! Van harte! Je blog lezen is voor mij al een feestje; je vrolijke slingers passen daar prima bij! Op naar een mooi nieuw blogjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd! Drie jaar alweer!
    Ik doe graag mee, want ik vind de slingers erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat leuk dat je dit bloggen al drie jaar volhoudt! Waar haal je alle inspiratie vandaan? Maar ga zo door want je berichtjes zijn leuk en inspirerend om te lezen. En ik ding graag mee naar zo'n leuke slinger!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik maak heel graag kans.! En alvast nog heel veel succes met je blog verder, die inspiratie komt zeker en vast terug.!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je 3de blog verjaardag !lees het met plezier .
    Doe graag mee met de give-away .
    Verder veel succes met je blog .
    Groet Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je 3de blog verjaardag !lees het met plezier .
    Doe graag mee met de give-away .
    Verder veel succes met je blog .
    Groet Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gelukkige blogjaardag Janina!!

    En zo'n slinger zou de kamer van guppie pas echt helemaal afmaken denk ik ;)

    groetjes sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte met je derde blogjaar! We zijn geloof ik zo'n beetje tegelijk jarig :-)
    Zo'n slingertje lijkt me hartstikke leuk, dus leef je uit met de rondjesmaker ;-)!
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey Janina, gefeliciteerd met je boogverjaardag, je mag er trots op zijn. Ik kom met plezier kijken en heb al leuke ideetjes opgedaan om zelf te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Proficiat met je 3-jarig jubileum, hiep hoi!
    Het is altijd raar om op je eigen blog terug te bladeren hé. Zeker naar die eerste berichtjes. Ik blog sinds september en hoop dat ik over 2,5 jaar ook m'n 3-jarig blogbestaan mag vieren. :)
    Enne, een kleurrijk slingertje is altijd leuk om te ontvangen.

    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Van harte met je blogverjaardag!! En dat en nog vele jaren bij mogen komen :). Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoe ik voor het eerst op je blog ben gekomen weet ik al niet eens meer. Dat het gezelligheid en inspiratie geeft weet ik wel. Gefeliciteerd met je blog verjaardag. En dat ik nog maar heel lang van al je creaties en kijkjes in je leven mag genieten.
    Liefs
    kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met je verjaardag. Enne, hier hangen al wat slingers, maar er kunnen er gerust nog bij! (ook een beetje slingerverslaafd...)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat gezellig! Ik lees je blog ik denk al een jaar met plezier. Het bericht wat mij het meest is bijgebleven is ook die over de foto met 4 dames :)
    Ik vind het super dat je deze mijlpaal viert met deze leuke give-away, en doe dus graag mee!
    Liefs Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dit lijkt me een hele leuke nieuwe verslaving :-) Ik herinner me alle blogberichtjes die je opnoemt ... zou dat willen zeggen dat ik een fan van je ben? ;-) in on-en offline-toestand :-) Van harte gefeliciteerd met je derde blogverjaardag, ik hoop dat je er nog jaartjes blijft bij doen, al is het maar af en toe xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Alvast een dikke proficiat, en dat er nog vele jaartjes mogen bijkomen!! :)
    Voor zo'n toffe slinger doe ik natuurlijk ook wel graag mee!!
    Wat geniet ik ervan om je blog niet alleen te lezen maar ook te 'bekijken', je foto's zeggen vaak al meer dan voldoende. Ze zijn ook gewoon fijn om naar te kijken en leuk gepositioneerd.
    En die inspiratie, die zal wel rap weer terugkomen, wees daar maar zeker van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ik hoop dat je vooral nog even doorgaat met bloggen! En natuurlijk doe ik graag mee voor een slinger.
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hipperdepip Hoeraaaaaaa! Ik vind ben helemaal verslingerd aan je slingers dus waag ik graag een kansje ! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. 3 jaar alweer... ik herinner me nog hoe speciaal ik het vond dat we beiden met dezelfde 'leuze' van Einstein van een Flow-kaartje begonnen ;-))) Gefeliciteerd... enne, inspiratie komt zo vanzelf weer! Bij mij is het pas 5 maart zo ver ;-) Er staan al 3 blogboeken (2012,2013,2014) van mezelf in de kast, best bizar en pas te herlezen als de kids 10 jaar verder zijn of zo ;-))) Liefs, Dina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik val met mijn neus in de boter ...ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd met je blogverjaardag! En nog vele jaren erbij gewenst! Kunnen wij ondertussen lekker mee blijven lezen..... ;) Mooie slingers! Ik gun ze deze keer aan de anderen,maar wil je via deze reactie graag feliciteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Proficiat voor je jarige blog!Je bent goed bezig ;-) en zo'n leuke slinger kan iedereen wel gebruiken zeker?!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd! Maar 'n rondjesknipper? Voor papier of stof? Je maakt me wel nieuwsgierig eigenlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Van harte met je blogverjaardag en het blogje over het fotoalbum van de dames, vond ik zeer intrigerend!! Het is er eentje die mij is bij gebleven, En natuurlijk maak ik graag kans op zo'n vrolijke slinger, daar is altijd wel een plekje voor te vinden!! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Allerereerst gefeliciteerd Super idee aangezien ik nog geen rondjes knipper heb maar alleen een schaar lijkt mij het superhandig deze tijdroofende klus over te kunnen slaan en zodoende toch een feestelijke sfeer te kunnen brengen wanneer mijn feest bekend word gemaakt ,ik doe dus graag mee. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hey lieverd oh wow ook al drie jaar aan het bloggen! Gefeliciflapstaart!
    Ennuh je appeltaartdeegkoekjes tip en de aardappel prei soep waren een van mijn favorieten, alhoewel ook je prachtige lappendekens super zijn en oh zoveel andere dingen, je leuks met lapjes huisjes...
    Ennuh ik maak graag kans op een slingertje! Ennuh graag gedaan hoor dat valentijnskaartje :) ik vergeet je toch niet hoor hihi. Ennuh binnenkort mag ik een Tante Betsy jurkje weggeven...ik heb die lieve Tante Betsy gemaild :D. Dikke knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gefeliciteerd met je blog verjaardag Janina!! Drie jaar vol inspirerende berichten, da's inderdaad een feestje waard. Heerlijk werk hè om die slingers gedachtenloos te maken? Ik vier met je mee en hoop dat er nog vele berichten volgen op je blog en nog vele ontmoetingen daarbuiten ;-)
    Xxx Arda

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gefeliciteerd met je 3-jarig jubileum, een hele prestatie! Ik doe graag mee met de give away én ben heel benieuwd hoe die rondjesknipper eruit ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hieperdepiep met je derde blog-birthday! Hopelijk schrijf je nog lang en bruist de creativiteit verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Van harte hoor!!! Wij zijn in dezelfde tijd begonnen, mijn blog is ook bijna 3 jaar oud! En ik volg je nog steeds met veel plezier hoor! En die slingertjes zijn superleuk! Nog heel veel blogplezier toegewenst!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Proficiat met je driejarige blog. De tijd vliegt inderdaad wel, maar het is altijd een plezier om even je creatieve blog te komen bijlezen.
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Gefeliciteerd! Drie jaar alweer! :) :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Gefeliciteerd met je drie jarige blog <3

    BeantwoordenVerwijderen
  48. hoera voor de blogverjaardag! En ik zeg ja tegen zo een slinger!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. gefeliciteerd met je blogverjaardag! Toch een hele prestatie om iets zo lang vol te houden ook al staat het nu een beetje op een laag pitje. Komt wel goed, of niet en dan is dat ook goed :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  50. HayHay!
    3 jaar alweer! Van harte gefeliciteerd!!!
    Je blog is ook zooooo leuk :-)
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Beetje laat, maar alsnog proficiat!! Je mag zeker trots zijn op je blog. Leuk, zo'n terugblik. Mooie slingers!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Een late reactie van mij, maar niet minder oprecht: Van Harte Gefeliciteerd! Het is super om je online en offline te hebben leren kennen. TOP!
    X

    BeantwoordenVerwijderen