30 november 2014

Uitslag retro lapjes give away

Wel 135 dames (nee, weer geen man te bekennen...) deden mee aan de retro lapjes give away, wow!! Ik gun ze jullie allemaal, maar moest toch een keuze maken. Random.org koos voor Kreamade en MultiVroon. Mailen jullie je adres naar elkedagzaterdag[@]hotmail.[nl]? Dan stuur ik de lapjes rond volgend weekend naar jullie toe.


Pfff, al reactie nummer 75!! Ik doe graag mee, hou van deze lapjes... gr. Hennie

Hee, ik ontdek deze ook net! Hoe kan ik dat gemist hebben? Telefoonwissel denk ik... en bloggerleeslijst issues. Maar als je deze nog niet hebt weggegeven maak ik graag ook een kansje!

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd aan de winnende vrouwen! :-)
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh!!!! Ik heb gewonnen! Echt super leuk, ik riep door de kamer een YES toen ik het las. Ik ga je mailen! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat gaaf zeg, dank je wel!! Zo benieuwd wat er allemaal tussen zit! En zin om heel veel kleine projectjes mee te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey girl dat random ding heeft dan wel een goede keuze gemaakt want multivroon is vaak aan het naaien dus die konden naar geen betere plek gaan en zullen vast ook bij kreamade goed op hun plek terecht komen. Thanks voor de leuke give away lieverd! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lovely blog to follow i saw you thrue other bloggers...wil love to visit more...blessings

    BeantwoordenVerwijderen