21 augustus 2014

Win toegangskaarten en de septembereditie van La Maison Victor

Update: meedoen kan niet meer, de kaarten en het tijdschrift zijn gewonnen door An (zie blogbericht van 6 september 2014


In België zijn ze volgens mij stappen verder dan hier in Nederland. Waar in Nederland het lol hebben in creatief bezig zijn met de naaimachine naar mijn idee nog vaak wat in de hoek van de geitenwollensokken wordt gedrukt, ben je in België helemaal hip. De meest bekende top naaiblogsters komen voor mij uit België, ze hebben talloze gezellige naaiclubjes (mét wachtlijsten) en dan nu ook nog het prachtige naaitijdschrift La Maison Victor. Gelukkig ben ik niet jaloers aangelegd én mogen wij hier fijn van meegenieten. Zo ook nu weer!


Want La Maison Victor organiseert een DIY Fashion Fair op 20 & 21 september in Hasselt - België . Een evenement waar mijn hart een sprongetje van maakt! Workshops van naaien tot stylen, lezingen (die ik allemaal wel wil bezoeken) en een markt waar o.a. de mooiste stofjes en ander DIY materiaal wordt verkocht.... Meer weten, klik even hier

Namens La Maison Victor mag ik 2 toegangskaarten mét een editie van hun septemberuitgave weggeven (deze verschijnt 4 september). Wil je hier kans op maken, laat dan even een berichtje hieronder achter.

En ik probeer zelf ook te gaan op 21 september, wie weet zien we elkaar daar! Dat zou ik heel leuk vinden. 

46 opmerkingen:

  1. OOOHHH wat leuk ik wil ook gaaaaaaaaaaaaaaaaaannnn!!!!
    Ik zou graag een kaart winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit me helemaal aan bij jouw pleidooi over het verschil in NL en Belgie...... maar wij profiteren gewoon mee van alle activiteiten bij onze zuiderburen! Wie weet waait al het enthousiasme van daar ook naar hier over. Juist onlangs de lezingen en workshops gezien, zo inspirerend. Heel graag maak ik kans op de kaartjes, want ik heb wel een paar vriendinnetjes die ook mee zouden willen. gr Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Ik had als Belg niet de indruk dat Nederland er een geitewollensokkenimago op nahield wat betreft crea-bezigheden. Anderzijds vind ik ook wel dat we hier goed bezig zijn. :-) Ik las gisteren de Facebookpost al over het evenement en was helemaal enthousiast. Natuurlijk ben ik kandidaat voor een vrijkaart :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ja, ik wil!! Zowel de kaarten als het tijdschrift zijn hier van harte welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Groot fan van onze Vlaamse Creabloggers! Graag zou ik een kans wagen voor bezoek aan Hasselt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In zo'n uitstap heb ik veel zin!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat ontzettend leuk. Ik doe graag een gokje. En de geschetste verschillen Nederland en België kloppen echt wel. Maar ach, wij Nederlanders trekken dat nog wel een keertje recht toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeeej, wat leuk!

    Heb onlangs voor het aller aller eerst een baggy broek genaaid voor mijn dochter. Ik heb de smaak helemaal te pakken maar een extra workshop zou bij mij geen kwaad kunnen ;-)

    Zou erg leuk zijn om samen met mijn moeder er naar toe te gaan en misschien maken we er wel meteen een moeder - dochter weekend van!

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. maaikebaars@live.nl21 augustus 2014 om 21:30

    Fingers crossed! Ik doe mee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mag ik ook alleen meedoen voor de septembereditie van het tijdschrift? Heb er al een aantal keren over gelezen en ben benieuwd naar de patronen.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, ik wil, heel graag zelfs! Ik heb zo'n bleekblauw vermoeden dat dat daar zelfs een gigantische bloggersmeeting zal worden, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn agenda werd voor dat weekend al geblokkeerd :-) Een vrijkaart en de nieuwe LMV zouden helemaal top zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kom net terug uit vakantie dat weekend en het zou helemaal top zijn moest ik een toegangsticket winnen :D De nieuwe LMV zou helemaal passen in mijn, "zet mijn beste vriendin weer aan het naaien" modus ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lijkt me hartstikke leuk om daar naar toe te gaan. Valt ook net in mijn vrije weekend. Vanaf 1 oktober ga ik minder werken en zou ik dus weer wat meer tijd moeten krijgen om te hobbyen, kan ik daar alvast leuke ideeen opdoen. Ik woon overigens in Stiphout, zou je mee willen rijden daar naartoe? Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O ja ik doe ook mee voor de kaarten.
    En wat mij betreft heb je helemaal gelijk. In België zijn ze echt veel verder, alle het leukes over naaien is van daar.
    Idd het geitenwollen-sokken idee komt hier naar voren, vooral wanneer ik vertel dat ik jurken en rokken voor dochterslief zelf maak

    BeantwoordenVerwijderen
  16. o ik doe ook graag mee! Ik wil zelf ook heel graag gaan!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik ding ook graag mee naar die leuke prijs... de beurs ziet er geweldig uit!
    (madebyelke.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hé, je mag me meetellen hoor! En als we elkaar ontmoeten, dan zal ik wel mijn best doen om mijn Westvlaams accent te vervangen door mijn 'nep'hollands. Dat oefende ik weer voluit op de camping ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. lijkt me fijn mijn nieuwe omgeving zo te verkennen (net in Belgisch Limburg komen wonen) en ook eindelijk werk te maken van mijn naai ideeën...
    ik denk dat dat van dat geitenwollensokken imago niet klopt... volgens mij zijn jullie gewoon een select clubje trensetters ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig , he ;-) Ik zag de reclame ervoor op reis en was dus ook super curieus als ik het in juli kon kopen... Alleen al de vormgeving is mooi genoeg om het te kopen; nu er nog iets uit maken ! Veel plezier op 21 september!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ooh wat leuk! En dat tijdschrift is inderdaad superstylish. Ik heb het 1e en het 3e nummer en het ziet er schitterend uit. Ook ik moet er nog eens iets uit maken.
    Ik kan niet meedoen, want ik kan dat weekend niet (ik ga al naar het snorfestival).
    X Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ga zeker (en misschien zelfs 2 dagen, moest ik hier kaarten winnen) !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mijn kans wagen wil ik wel... LMV ken ik amper, het boek heeft mij nog niet kunnen bekoren, wie weet deze beurs wel en zijn ze daarmee een fan rijker.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Graag waag ik een kansje! Ik ben ook compleet fan van het tijdschrift.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb nochtans vaak het idee dat nederland veel meer en leukere stoffenwinkels heeft :-) ik was steeds jaloers aan het wezen op jullie.
    Tickets en boekje zijn zeker welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mijn eerste project van la maison maison, de sunny pans, ligt klaar op te stikken!
    Met de tickets zou ik nog extra inspiratie kunnen op doen tijdens de twee dagen!
    De tickets zijn zeker welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wooooohaaaa. Enthousiast. Ik ben fan!!!! En een ticket zou welkom zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Klinkt super en zou me echt wel een boost geven weer met naaien te starten. Helaas iets te ver dus (met pijn in mijn hart) sla ik over!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh jee, voor de derde keer probeer ik te reageren! Wat weet ik toch weinig van internet. Van naaien wel een beetje maar ik wil graag meer leren en meer inspiratie! Natuurlijk wil ik graag de kaarten winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik doe graag mee! Maar een paar kilometer van mijn voordeur, dus ideaal om naartoe te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ohoh, dit is wel erg... Ik zit midden in een bloggerspauze op mijn eigen blog. Foei, ik kan het toch niet nalaten hier op te reageren en mee te doen. Had al gekeken naar de nieuwe uitgave, maar die komt dus binnenkort! Genieten!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ooh leuk, ik wil daar graag naar toe gaan!
    Dus natuurlijk doe ik hieraan mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik wil graag gaan, woon er vlakbij! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik zou graag kaartjes winnen! Wat een leuke prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh dat ziet er wel heel leuk uit !
    Ik waag dus graag ook mijn kans :-)

    Mie 77

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Jaa ik wil erg graag, al is het maar omhoud tegen het lijf te lopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  37. oh dat zou leuk zijn, dan kan ik samen met mijn vriendin, die bij het naaiclubje in brandevoort zit gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou leuk zijn! Alleen zijn de kaarten op 6 september al gewonnen door An, sorry!

      Verwijderen