28 augustus 2014

Delicious bakboek geluk


Ergens in het voorjaar spotte ik het Delicious Bakboek in de winkel en ook zag ik dat ze 'm 'gewoon' verkochten bij de AH. Dus telkens als ik bij de supermarkt was bladerde ik er even in en genoot van de prachtige foto's bij de heerlijkste taarten, koekjes en ander baklekkers, echt prachtig vormgegeven (klik voor het inkijkexemplaar). Maar 'mijn-zuinige-ik' gooide heb boek niet in mijn boodschappenmandje. Och, ik ben zo verstandig...


En toen kreeg ik 'm cadeau, wat een lieve verrassing van een tante die trouw mijn blog leest (en dat vind ik heel leuk!). Als kookboeken- en vooral bakboekenliefhebber was ik heel erg blij met dit mooie boek. Staat prachtig op de plank in de keuken tussen al mijn andere bakboekjuweeltjes. En is een heerlijk boek om lekker doorheen te bladeren en (bak)inspiratie op te doen.

Ik maakte gelijk een heerlijke chocolade walnotentaart, de brownies met frambozen cheesecake en de yogurtclafoutis met blauwe bessen en frambozen (de laatste niet op de foto). Lekker hoor! En meer lekkers zal zeker volgen. Mag best toch, zo af en toe een suiker-shot-baksel ter compensatie van alle gezonde(re) koekjes en cakes die ik tegenwoordig bak. Kortom: een aanrader dit Delicious Bakboek!

15 opmerkingen:

  1. Mmmmm, dat ziet er lekker uit. Heel veel bakplezier met je mooie nieuwe boek.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook een kookboek van delicious, dit bakboek nog niet maar dat is volgens mij helemaal op zijn plek bij jou!
    Wat lief van je tante dat ze hem je kado gaf. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmmm chocolade walnotentaart.....
    En wat een schattig schaaltje op de eerste foto !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmm, ik kan het precies ruiken, maar misschien heeft dit wel te maken dat ik nu even niet mag (dieet, wie vond dat uit?) Ik moet dringend een verlanglijstje voor de feestdagen klaar leggen, dan komt deze er al op ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk boek met mjammie recepten... gelukzak ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Watlief van je tante. Het ziet er allemaal heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oo die chocolade walnoten taart ziet er goed uit!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ik krijg nu al zin in wat lekkers! Mmm ben zo'n zoetekauw ;).
    En wat lief dat je tante je dit boek kado deed, die weet natuurlijk als trouwe lezeres/volgster als geen ander dat ze je daar een groot plezier mee doet en als ze geluk heeft kan ze af en toe meegenieten van een lekker stuk gebak dat je gemaakt hebt ;).
    Geniet ervan! Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mmm ziet er heerlijk uit!!! Ik zou er zo in willen bijten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve tante en ze mag natuurlijk af en toe meegenieten van die zalige zoetigheid ?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig leuk cadeau! Heerlijk hoor dat bakken! Ik doe zelf ook zoveel mogelijk gezond en suikervrij eten. Maar af en toe idd even heerlijk uit de ban met dat bakken blijf ik ook gewoon doen hoor! En die chocoladetaart ziet er heerlijk uit! Groetjes van Ellebel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk cadeau, en het ziet er ook heerlijk uit wat je gemaakt hebt. ik hou ook zo van bakken.

    BeantwoordenVerwijderen