1 juli 2014

Vink tas voor Susan & een slinger van BeColorAnd


Voor mijn vriendin Susan maakte ik een Vink tas. Ik zag ze al talloze keren voorbij komen op andere blogs en bewonderde al vaak al deze exemplaren...en deze! Een stevige stofje van Ikea (volgens mij inmiddels uit de collectie, ik zie het niet meer op de site van Ikea staan) én het moment waarop ik voor Susan iets wilde maken was een perfecte combi van afgelopen weekend. De tas is echt lekker groot (groter dan hij op de foto lijkt), een geweldige tas voor de vakantie! Het dagje strand met naast mij deze tas zie ik al helemaal voor me.


En Anne van blog Vier vandaag vierde haar 1-jarig blogbestaan en gaf zomaar cadeautjes weg. Lucky me, ik won daar een prachtige slinger, gemaakt door Denise van BeColorAnd. Als echte fan van de maaksels van Denise ben ik daar superblij mee en het mooie patroontekenpapier met zwarte druppels van Heedopter past natuurlijk perfect bij mijn naaipassie! Bedankt Denise en Anne!


De Vink tas, met een knalrode voering, is inmiddels verhuist naar Susan. En dit stofje om er nog eentje te gaan maken voor mezelf, perfect voor de vakantie, ligt al klaar. Wordt vervolgd!

Tot slot...wat een leuke reacties op mijn naaiclub oproepje (omgeving Helmond-Brandevoort) in mijn vorige blogberichtje! Inmiddels heb ik al heel wat mailtjes gehad, maar er is nog plaats in ons clubje in oprichting. Dus mocht je nog twijfelen, stuur gerust een mailtje en ik zal je vrijblijvend op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

17 opmerkingen:

  1. Het is er nog nooit van gekomen, maar als ik deze zie, dan zal ik nog ergens een momentje moeten vinden om eraan te beginnen! Leuk, de links naar de vele tassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachttas in een geweldig stofje !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Janina, dank je wel voor de link van de tassen, inspirerend. En wat een leuke stof van Ikea, ze hebben met regelmaat goede, stevige en kleurvaste stoffen, ideaal voor tassen. Ik kom er alleen altijd vandaan met veel meer dan alleen een lapje... groetjes, Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke tas.Ik moet er ook nog eens eentje voor mezelf maken tegen dat wij op vakantie gaan.Zal deze vakantie eens in de Ikea op zoek gaan naar een leuk stofje daarvoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, mooi! Ik ben ook grote fan van de Vink-tassen, ik maakte er al een heel aantal en er zullen er zeker nog volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik ben er nu met twee bezig als juffenkado.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een bijzonder mooie tas maakte je voor je naamgenoot, met de kaart erin zie je pas hoe groot hij is...ik zou hem over de grond slepen als ukkepuk ;) en een slinger winnen is altijd leuk! Geniet er maar lekker van en ook van jullie naaiclubje in oprichting, lijkt me heel leuk...op het werk kom ik niet snel toe om iets voor mezelf te naaien en thuis moet ik vaak andere dingen doen of naaien...dus zou zomaar wat voor mij kunnen zijn ware het dat je ver van me vandaan woont ;). Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief van je dat je de slinger nog een keer zo mooi op de foto hebt gezet, staat heel mooi bij de prachtige tas!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een pracht van een tas en de slinger is echt tof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig!! Ik heb er eentje van een oude postzak gemaakt, en die is ook zo heerlijk groot. Ik neem hem altijd mee naar mijn werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu heb je mij wel helemaal overtuigd om er ook eentje te maken, hij is inderdaad al vaak gepasseerd. Jouw exemplaar is weer prachtig!! Fijn die slinger! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een super mooie tas! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen