8 juni 2014

High tea VT Wonen & de Appelparade





VT Wonen bestaat 50 jaar en ik was een van de gelukkigen die bij het high tea feestje voor lezers mocht zijn. Alsof we in een sprookje terecht kwamen afgelopen vrijdag op landgoed Olmenhorst. Het weer was perfect en de locatie, sfeer en aankleding én al het lekkers was echt indrukwekkend! 

We hebben ervan genoten! 


Na afloop van de high tea hebben we op uitnodiging van VT Wonen nog een bezoekje gebracht aan de Appelparade. Ook morgen, op 2e Pinksterdag kan je de Appelparade nog bezoeken. Als je houdt van theater, muziek, lekker eten, workshops en gezellig winkeltjes dan is het zeker een aanrader!

17 opmerkingen:

  1. Wow wat een te gek feestje! Moet echt gaaf zijn geweest! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat mooi, hoe ben je daar nou terecht gekomen? En wat een geweldig weer hadden jullie! Fijn!!!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow, wat een heerlijke idyllische plaatjes.... het ziet er geweldig mooi uit!
    Fijn dat je zo'n geniet dag had :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Janina !
    Bestaat VT Wonen al 50 jaar ? Koop het magazine al lang, maar heb er nooit bij stilgestaan dat het al zó lang gepubliceerd wordt...
    Het zag er daar in elk geval mooi uit, wat een mooie locatie !
    Xxx, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lang geleden heb ik er jaren een abonnement op gehad, maar inmiddels is mijn stijl nogal veranderd. Maar wat leuk dat je hier op uitnodiging naar toe mocht! Mooie foto's!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw!!! En je maakte er een prachige reportage van! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooooooooooooooooooh wat ziet dat er gewéldig uit zeg !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh wat ziet dat er fijn uit! Wat leuk dat je uitgenodigd werd en wat een leuke aankleding met die lange tafels.
    Lekker genieten dus!
    X Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige site. Ik heb je zojuist ontdekt via Bloglovin' (en volg je nu dus ook)!
    Wat een prachtige foto's. Kijk uit naar meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige foto's. Maar ik krijg er wel honger van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zag er leuk uit! Op IG zag ik al verschillende foto's passeren. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O wat leuk..en wat jammer dat ik het nu pas lees, helemaal weg van VT wonen..:( Had het graag willen bezoeken..Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie dag...mooie foto's. ziet er allemaal heel gaaf uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je er prachtige foto's gemaakt! Ik was er vrijdags om 18 uur toen ze net open gingen. Ik moet zeggen dat ik de sfeer wat vond tegenvallen in tegenstelling tot eerdere jaren. Heeft er vast aan gelegen dat velen nog moesten opstarten. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen