10 april 2014

Make your own magic - een give away(tje)


Het grote stempelkussen was ik al maanden kwijt. Ik had in de kerstvakantie mijn kamertje wel heel goed opgeruimd en sommige dingen kwijtgemaakt zo netjes opgeborgen in doosjes en blikjes dat ik ze niet meer kon vinden. 

En terwijl ik op zoek was naar iets heel anders (flockfolie voor de geïnteresseerden, ik heb het overigens nog steeds niet gevonden) kwam ik in een doosje, opgeborgen in een blikje (heel handig) het stempelkussen weer tegen. Enjoy the little things!


Samen met het stempelkussen vond ik ook een paar vergeten stempels. Ook de mooie postzegelstempel die ik van Mim kreeg via een swap. Samen met de stempel van het lieve konijntje, oude gordijnen en letterstempels zag ik ineens tijdens kaarten van stof voor me. Een 'aha' momentje :)

Ik maakte een soort van prototype waar ik veel lol in had. Het idee was uitgewerkt, ik wist hoe het moest gaan worden. Alleen op dit punt stagneert het nogal eens bij mij. Ik vind het bedenken van hoe het moet gaan worden meestal het allerleukst, het daarna maken (in tienvoud in dit geval, laten we het maar een soort van tic noemen) is ook fijn om te doen...alleen dringt zich dan ondertussen in mijn hoofd mijn volgend 'to make' plan alweer in mijn hoofd (pffff...).


Ok, ik stempelde dus de stempel van Mim en het konijntje als postzegels op de achterkant. Versierde de postzegels op de naaimachine met garen en gaf het konijntje echt blauwe draadhaartjes (te zien op de foto hieronder). Ik vind de haartjes geweldig, maar heb al gemerkt dat hier in huis niet iedereen het snapt ;). De lijntjes voor het adres werden er met een stiksteek op genaaid en de knoopjes haalde ik uit een knopendoos van de kringloop. 


De bloemen op een al lang wachtend oud rommelmarktgordijn vond ik perfect voor de voorkant voor de kaart. Wie is er nou niet blij met bloemen. Het oude gordijn was gevoerd met een dun katoentje (is er nog iemand die dat tegenwoordig doet bij gordijnen die echt niet doorschijnen...) en de voering heb ik gebruikt om de teksten (die ik via Google vond op internet) op te stempelen. Ik koos ervoor om de voeringstof te scheuren i.p.v. te knippen en ben echt tevreden over het resultaat. Zeker na het vastnaaien van de voeringstof met tekst, waarvoor ik koos voor een paar 'random' naaisteekjes met de hand. 


En nu heb ik dus 10 kaarten en wil er een paar weggeven. Je kan kiezen voor de teksten:
  • Make your own magic
  • Enjoy the little things
  • Good friends are like stars
  • of....je eigen tekst
Als ik jou blij kan maken met een kaart van stof laat dan gewoon hieronder even een berichtje achter waarin je laat weten welke tekst hierboven of welke eigen tekst je op de kaart wilt hebben. Verder hoef je er niets voor te doen (ook niet delen op andere social media hoor!). 

Ergens volgende week laat ik weten naar wie ik de kaarten op ga sturen.
xx Janina

78 opmerkingen:

  1. Mooi zeg, waar blijft je al die ideetje toch halen, je moet er maar opkomen. Enjoy the little things is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, deze zijn wel heel erg fijn geworden! Make your own Magic is wel wat voor mij, maar die anderen zijn ook heel goed natuurlijk. Leuke ideeen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Good friends are like stars weet ik een hele goede bestemming voor! Wat een mooi resultaat en wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die iets te enthousiast opruimt! (Als ik er uiteindelijk aan begonnen ben!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig!!!
    Herkenbaar een brein vol ideeën, de uitwerking daarentegen kan (nog) niet aan die van jou tippen hoor! Jij bent zo inspirerend! Merci daarvoor!
    Ik ben dol op: enjoy the little things!
    Dingen die fijn zijn he :)
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuk! Ik zou graag een eigen tekst hebben, die van onze trouwkaart; Want het leven met jou is zoveel mooier. Lijkt me super leuk voor op mijn kast! Wat een inspiratie krijg ik toch weer van je! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk projectje geworden zo, en dat bij toeval 'her-ontdekt'! Zou je graag een stoffen kaartje terug sturen voor de 'make your own magic'! Bedankt voor deze post-inspiratie-blogpost :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ow wat is dit gaaf! Echt helemaal weg van! Ik doe heel graag mee! Vind de enjoy the little things de BOM!!!! En ik ben zelf helemaal niet goed met de naaimachine! Lieve groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey dat is leuk zeg! Laatst zag ik al ergens vilten envelopjes tegenkomen maar dit is ook echt heel leuk.
    Ik doe graag mee en laat me verrassen wat tekst betreft!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kaarten van stof, ik maak veel kaarten op dit moment met vilt als basis. Ik zou wel graag zo'n mooie kaart van je willen ontvangen en Enjoy the little things vind ik wel een hele mooie tekst.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk.... Mijn favoriete tekst om op zo'n kaartje te zien is YOU made me happy! Maar eentje van jou ziet er ook heel goe duit hoor!
    Groetjes Sofie en ik vind het idee zo goed, hé. Hoe kom jij toch altijd op zo'n maffe ideetjes en ikke niet?!? Hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gaaaaaaf! Ik vind ze allemaal leuk!
    En waag graag een kansje!
    Liefs, Chrissie van Wit en Bont

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Ik kan zelf (nog steeds) niks met de naaimachine, dus ik vind altijd alles knap wat anderen maken, maar dit is ook nog creatief! Ik zou wel graag eentje willen met: Het is een mooie dag vandaag... ben benieuwd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind dit een hele leuke give away!! Enjoy the little things is ook mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Suzan Langebeeke10 april 2014 om 18:34

    wat een superleuk idee! ik maak graag kans op de enjoy little things kaart,
    thanks voor de leuke give away!!
    xx suzan (suusjelang@planet.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn prachtig, je kaarten! En leuk hoe zoiets ontstaat, op zoek naar iets anders, dingen vinden die je kwijt was, zooo herkenbaar. Ook van dat bedenken, uitwerken en in veelvoud maken, herken ik veel!!
    Qua tekst vind ik de spreuk 'create your own perfection' fijn, doe je eigen ding zeg maar ;-)!
    XA

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooi! Make your own magic...die vind ik mooi. En dat is precies wat jij doet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super' super leuk. Ik doe graag mee.
    Enjoy the little things of home sweet home vind ik wel leuk of je verras mij gewoon:).

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo, die zijn leuk! Echt een tof idee! Make your own magic vind ik helemaal geweldig, ik ding graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ga ook voor make tour own magic en dat deed je met dat konijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuk! Je zou mij heel blij maken met Good friends are like stars. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh, leukerdeleuk! Ik vind de tekst Enjoy the little things geweldig.
    Dan ga ik nu heel hard duimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohhhhh wat een leuk ideeetje....maar jij heb het dus ook.....al die ideetjes en.plannetjes in het hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Echt wat een super tof idee!!
    Ik vind de bovenste tekst wel heel tof!
    En doe dus graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ow-te leuk-maar teveel mensen-gaaf projectje Janina-xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. I like " enjoy the little things" I could frame it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuk idee! Ik vind Make your own magic of Enjoy the little things beide wel mooi, allebei zouden 'n mooie kaart zijn voor m'n moeder. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo schoon en origineel! Ik ga voor de good friends-versie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh oh oh, wat is dit mooi! Voor zoiets heb ik echt geen geduld, ik zou dus reuzeblij zijn met zo'n "make your own magic" kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuk idee, zo wil ik er el eentje.
    Ik zou blij zijn met "friends are like stars"

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Superleuk gemaakt weer Janina!! Lijkt me erg leuk zo'n give-awaytje te ontvangen. "enjoy the little things" vind ik een erg leuke tekst!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik ben heel benieuwd hoe deze kaartjes in het echt voelen en als er eentje mijn kant op komt dan graag met de tekst... Live life.. laugh lots...love forever. Ze zijn heeel leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ohhh wat geweldig leuk je kaartjes!Gaaf idee zeg...aangezien ik meer van het haken ben en een stuntvrouw met naald en draad lijkt me zo'n pracht kaart erg leuk om op mijn hobbyzoler te laten pronken...ik vind de tekst Make your own magic erg leuk(maar dat zijn ze eigenlijk alle drie wel,ha,ha)

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ooooh, magnifiek idee, prachtige uitvoering. I'd love to win!!! Als ik mag kiezen, ga ik voor "Enjoy the little things", want dat is een raad die ik meer ter harte moet nemen, die hou ik dus graag binnen mij vizier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat superleuk gemaakt weer! Je hebt echt originele ideeen! Ontploft je hoofd soms niet, van al die ideeen? :) Ik maak graag kans op zo'n juweeltje. Mijn favoriete tekst: enjoy the little things. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. tof!!!! Ik zie dat ge zeker al genoeg kandidaten hebt! ALs ik nog mag doe ik zeker ook nog mee...
    De tekst : Make your own magic, is zo juist en heb ik nog nergens..... maar ik probeer het wel te doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat mooooooi! en zo origineel zeg! Ik doe graag mee! Ik heb 2 super vriendinnen die een kaartje verdienen! Dus het Good friends are like stars kaartje graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Make your own magic is mijn lijfspreuk! Wat een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ooohh, ik zag dat konijntje en dacht gelijk...die haartjes!
    Dat gebeurt hier dus ook regelmatig hè, grappig toch?!
    Ik vind je kaartjes ontzettend leuk en origineel.
    Goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. GAAAAAAAAF idee! Ik heb ook nog wat stofjes liggen die er wel geschikt voor zijn. Ga het idee opslaan!
    Dank je voor het delen van dit leuke idee.
    En natuurlijk doe ik graag mee met deze give-away!

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. O, wat SUPER leuk, zeg!!! Heel schattig! Ik doe graag mee, "Enjoy the little things" is mijn favoriet.
    Groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wauw, complimenten!
    Ik vind de friends versie erg leuk of een eigen tekst: alles is liefde
    Duim duim duim duim!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. zo leuk, wij willen ook een kansje wagen,
    wij gaan dan voor make your own magic

    groetjes mingle-mangle bedankt voor het meedoen:D

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik doe niet mee hoor, maar ik wou gewoon even zeggen dat dit een super ideetje is en heel tof uitgewerkt.
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Heel leuk Janina. Heerlijk om zo creatief bezig te zijn. Ik maak graag een kansje op zo'n prachtige kaart van jouw hand met - hoe kan het anders - de tekst Enjoy the little things :)

    Liefs,
    Rosalie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  45. ik ben vast al veeeel en veeeel te laat maar ik word ook steeds blij van een leuke kaart!!
    JE mag zelf kiezen welke tekst!!

    Dikke zoen sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Leuk geworden! tip: Flock folie vind je bij VanMarieke.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi,
    Ook ik doe graag mee. Ik vind ze zo leuk. Als ik mag kiezen dan met een eigen tekst: Niet alles wat kan, hoeft!
    Fijn weekend vast.
    Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een origineel idee. En dan ook nog heel mooi uitgevoerd. Super! Het lijkt me leuk om zo'n originele kaart van je te krijgen. Ik vind de tekst 'Good friends are like stars' erg leuk. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. In stilte lees ik je blog, en daar word ik altijd erg blij van!
    Ik mag meer Enjoy the little things doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Zucht... reactie 52.... Ik doe mee: enjoy the little things. Overigens een enorm leuk idee en zo mooi gemaakt!!!!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ziet er enorm leuk uit. Schitterend idee. Ik wil wel een beetje magie!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik wil er wel eentje met Make your own magic op de kast! Wat een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. "Make your own magic" vind ik wel een erg mooie tekst. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik wil wel meedoen voor het kaartje met Enjoy the little things.
    Past bij mij momenteel. Kan niet alles wat ik zou willen, dus geniet van de kleine dingen!
    Fijn weekend. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Herkenbaar zeg, maar dit heb je toch maar mooi (af)gemaakt! Eerst maar eens zien of je mij uit al deze reactie haalt, dan denk ik er dan nog even over na ;-) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een leuke kaartjes Janina! Wie wordt daar nu niet blij van?
    Ik doe ook graag mee voor 'make your own magic' :-)
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Good friends are like stars ... je hoeft niet kortbij elkaar te wonen om goede vrienden te zijn :-) Wat een prachtwerkjes heb je geleverd!! Mja... hier thuis zijn ze ook niet altijd mee met mijn brein :-) Liefs! x

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een geweldig leuk idea, zou grraag zoiets zelf ook eens een keer willen maken. Maar winnen is natuurlijk leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. zo mooi gemaakt weer! wat een creativiteit, ik wil heel graag een kaartje winnen, tekst mag verrassing zijn! groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ooh wat mooi weer Janina... wie wil er nu niet meedoen. Echt mooi!
    X
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een boel reacties heb je gekregen, zeg, echt leuk! En terecht, want deze kaarten zijn wel heel, heel erg gaaf! Ik waag dus ook heel graag een kansje. Mijn tekst? Enjoy the little things in life. Want daar gaat het uiteindelijk om. Heel fijn weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat zijn ze geweldig geworden! Echt ontzettend origineel. Ik heb al eens 3 prachtige labeltjes bij je mogen winnen dus ik sla over maar mooi zijn ze wel. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik had ze van de week al op Instagram zien staan maar nog geen kans gezien om hier te komen lezen, wat super leuk zijn ze geworden! Jij mag een tekst kiezen uit de kaartjes, allemaal mooi, of anders zet er maar op: don't count the days, make the days count! Daar weet ik een goede bestemming voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Janina, wat ziet het er weer super leuk uit, heerlijk creactief! Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Prachtig! Enjoy the little things is een boodschap die ik absoluut wil meegeven aan mijn metekindje.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik snap 'm wel hoor! Wat leuk ziet het er uit. Echt een hebbeding, dus ik zou er graag een ontvangen. :)
    Mijn favoriete tekst: make your own magic.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ik vind jouw stoffen kaarten zo mooooooooooi, ik zou kiezen voor de tekst: Never regret anything that made you smile maar de friends tekst vind ik ook helemaal te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Of je me er blij mee kan maken...... HEEL BLIJ ;)
    Want wat een leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Mooi om zo'n kaartje te versturen én te ontvangen. Wat een goed idee. Als ik de tekst mag kiezen: 'het is wat het is'.
    Jeannine

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wauwwww!
    Wat zijn ze prachtig!!!
    Natuurlijk doe ik mee :-)
    Ik vind Enjoy the little things het best bij mij passen.
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl
    p.s. ook een give away op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wow wat supermooi gemaakt!. Mijn favoriet: Enjoy the little things.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wat een geweldige inspiratie. Nu nog de tijd om het uit te voeren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Heel mooi gemaakt !!
    Ik ga voor de "Enjoy the little things", iets wat ik best wat meer zou doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hoi Janina...heb gisteren je haverrepen/koekjes gemaakt en ooohhh wat zijn ze heerlijk!Dat wordt dus geen tarwevrije stroopwafels meer kopen bij de reform,want die kunnen geen van allen hier aan tippen! ;-)


    lieve groetjes
    Angeline
    (p.s..heb het op mijn blog geplaatst met link naar jou blog/recept!)

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik word heel blij van jouw blog! Een kaartje met de tekst Just begin! lijkt me heel leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wat zijn ze leuk geworden. Ik vindt 'enjoy the little things' kaart erg leuk om te krijgen. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen