18 april 2014

Leuks met lapjes - de bookparty

Er zijn van die dagen die bijzonder zijn. Gezellige dagen, met fijne mensen, een bijzondere sfeer en onverwachte ontmoetingen. En zo'n dag was het afgelopen zondag, tijdens de bookparty van Arda!

Arda (blog Ards Catch 22) schreef het leuke en inspirerende boek 'Leuks met lapjes'. Ik schreef hier al eerder over 'Leuks met lapjes' en de gezellige middag die ik op mijn verjaardag met Arda had. En weet niet alleen ik vind het boek van Arda leuk, de eerste druk is al uitverkocht!

Samen met Rosalie en Marieke nam ik de trein naar Bussum (de hartjes op de foto hieronder kreeg ik in de trein van Marieke, lief!). De treinreis was heel gezellig en in Bussum aangekomen liepen we - bijna - in een keer (ahum...) naar de geweldige feestlocatie, namelijk de vrolijke kleurrijke showroom van Rice. Vol met moois waar je hebberig van zou worden!

 
Arda had samen met haar zus en Isabel van Rice echt een o-zo-fijn feestje georganiseerd. We werden verwend met heerlijke taartjes en schaaltjes vol lekkers. En helemaal onverwacht (leuk!) ontmoette ik bloggers wiens blog ik regelmatig bezoek. Dat blijft toch bijzonder, je hebt het gevoel dat je elkaar kent, maar toch ook weer niet echt natuurlijk. Ook maakte ik kennis met leuke vrouwen wiens blogs nieuw voor mij waren.
 
De grote kleurrijke tafel vol met lapjes, kantjes, bandjes, knopen en elastiek nodigde uit om aan de slag te gaan met een projectje naar keuze uit het boek. Ik naaide onder het kletsen deze boekenlegger een beetje rommelig in elkaar. De huisjes zijn misschien wel mijn favoriete ontwerp uit Arda's boek.
 
 
De middag vloog voorbij en was eigenlijk tekort. We ruilden nog lapjes stof die we mee hadden genomen. Ik kreeg van Antoinette prachtige biasbandjes die ze zelf maakte en van Arda kregen we nog een goody bag vol met leuks mee naar huis.
 
Benieuwd naar de foto's van deze middag met een gouden randje? Of naar de blogs van iedereen die er ook was? Klik dan op de linkjes hieronder.
 
 
Boek Leuks met lapjes -  Arda Meijburg - ISBN 9789043916769 

14 opmerkingen:

  1. Dan was je bijna bij mij in de buurt...heerlijke middag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was inderdaad een hele bijzondere dag! Ik vond het super leuk om je te ontmoeten en samen met Rosalie af te reizen naar Bussum. Zo veel om over te praten in de trein :-)
    En ook het feestje bij Arda was geweldig, we genieten er nog lang van na met z'n allen denk ik!
    En heel fijn paasweekend gewenst!
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wow dat klinkt naar een feestje waar ik ook wel bij had willen zijn. Haar boek staat ook op mijn verlanglijst, binnenkort toch maar eens naar de winkel kijken of ze het hebben of via internet bestellen ;).
    Ziet er bij jou al allemaal heel leuk uit! Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow dat klinkt als een super leuk feestje! Fijn dat jullie zo hebben genoten! Happy Paasweekend, groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat hebben we een heerlijke middag gehad! Zo fijn om aan tafel te zitten met zoveel inspiratie :-)
    Ik vond het zo leuk je te ontmoeten, je hebt inderdaad het gevoel elkaar al een beetje te kennen door het lezen van de blogs. Geniet van een fijn lang Paasweekend!






    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve foto's. Als ik dit zie, heb ik ook altijd zin om te frobelen met stof. Maarrrrr ik houd het toch maar bij penseel en verf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het lijkt me een heel leuk boekje! Het baisband is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat ziet er geweldig uit!! heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gezellig zo'n middag samen! Je huisjes zijn geweldig geworden. Fijne en gezellige dagen, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit moet gewoon leuk geweest zijn! Het boek is heerlijk om in huis te hebben.... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk genoten met z'n allen en wat leuk om je echt te spreken. Super was het.
    Fijne dagen nog,
    X
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk zeg, dat boek! Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen