7 april 2014

Een zondagochtend verrassing...


Afgelopen weekend hadden we een mini familievakantie in Belgisch Limburg. Ik heb genoten van het samenzijn met iedereen, het was fijn een paar dagen met elkaar door te brengen in onze gezellige familiechaos. Er werd gezwommen, gewandeld, trampoline gesprongen en aan een touw over een beekje geslingerd. We deden nog meer en wilden nog meer doen, maar het weekend was te kort. En allemaal werden we deze 3 dagen verliefd op Henk, het 5 maanden jonge hondje van mijn lieve nichtjes. Een 'man' met een jaloersmakend relaxte levenshouding, een voorbeeld voor iedereen.


Zondagochtend was ik zoals bijna altijd vroeg wakker. Met de hondjes aan de riem liep ik een ander stukje bos in dan waar we de dag daarvoor waren geweest. Na nog geen 5 minuten lopen zag ik een adembenemend mooi hertenkampje zomaar ineens uit het niets opdoemen. De ochtendzon scheen door de bomen, het was op wat fluitende vogeltjes na heel stil in het bos. Een magisch onverwacht mooi moment. Later op de ochtend ben ik teruggegaan om foto's te maken. Maar zo mooi als ik het zondagochtend om half acht aantrof...dat zit alleen in mijn hoofd.


Fijne week allemaal!
x Janina

22 opmerkingen:

  1. Oh la la-hoe mooi zoiets tegen te komen-geluksmoment. Fijn dat er zo is genoten-mooie week-xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow geweldig!! Echt prachtig. Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne en mooie foto's!!! Prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je ons laat meegenieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoiets kan maar een keer he, bijzonder is dat. Ik liep ooit nietsvermoedend een kerk binnen in Frankrijk die bijna helemaal leeg en wit was met zand op de vloer, ik stopte bijna met ademen zo mooi. De volgende dag was die magie weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie plaatjes!! Maar het allermooiste in je hoofd opgeslagen, geniet ervan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn hertjes toch mooie ranke wezens. Ik snap niet dat sommige mensen hertenvlees eten….

    BeantwoordenVerwijderen
  8. aaaah wat zijn hertjes toch lieve beestjes. Ze hebben altijd iets mystieks, iets dat tot de verbeelding spreekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi, hé! Ik geniet ook altijd in stilte als ik ze hier tegenkom. Mijn tuin grenst aan de uitlopers van een bos en af en toe komen ze hier in de lente van de jonge, frisse blaadjes en scheutjes snoepen. En in de omliggende weilanden zie je in de ochtenddauw wel eens een moeder met haar jong. Unieke momentjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk genieten zeg en wat een mooie foto's.
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow!!! Geweldiggg! Fijn dat wij mogen meegenieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die aller eerste foto is echt leuk, die ree kijkt zo schattig! Fijne dag. Gr Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wow heel bijzonder hoor, dat is puur genieten op de vroege zondagmorgen. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat bijzonder! Hertjes zijn zo mooi :-)
    Klinkt als een heerlijk weekend...
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat moet dat een magisch gevoel gegeven hebben ... Een heel groot happymoment! Mooie foto's! En wat fijn dat jullie zo'n fijn weekend hadden, zijn er ook foto's van Janina aan een touw over het beekje? ;-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow..!! Opslaan bij alle andere mooie momenten!!
    Groetjes Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat klinkt goed, altijd heerlijk een weekendje helemaal anders!
    Mooi de foto's van de hertjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen