24 februari 2014

Tegenover Dorpsstraat 16

Dorpsstraat 9

Schuin tegenover Dorpsstraat 16 en 16a
waar ik hier eerder over schreef
 staan twee prachtige huisjes
 * met tussen hen in een lief klein parkje *

Dorpsstraat 11

De familie Kok woont op nummer 11
naast de oude meneer en mevrouw uit Frankrijk op nummer 9

Het parkje tussen Dorpsstraat 9 en 11

Het parkje is een o-zo-fijne en prachtige plek
* met de mooiste zangvogels en vrolijk gekleurde bloemen *
in zomer én winter

***

Weer maakte ik van het linnen kringlooptafelkleed, lapjes, garen, kantjes en bandjes drie schilderijtjes voor het -nog niet door Google streetview- ontdekte dorpje. Het blijft erg leuk om te doen, om met allemaal kleine restjes (die ik anders waarschijnlijk weg had gegooid) iets moois te maken. De lijstjes kocht ik bij Ikea, het glasplaatje heb ik achterwege gelaten. Zonder glasplaatjes blijft de zachte structuur van de stof beter zichtbaar en dat vind ik zo mooi! Inmiddels zijn er alweer meer huisjes klaar, dus wordt vervolgd...

24 opmerkingen:

  1. Mooi! Zulk soort huisjes ben ik op pinterest ook al tegengekomen op tasjes, dar wil ik ook nog eens doen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze weer geweldig. Wat een fijn dorp met zo'n Dorpstraat. Super!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een gezellig straatje wordt dit. Lijkt me erg leuk om te maken.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er zo mooi uit!! Echt prachtige tafereeltjes. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt n gezellig dorpje! Ben benieuwd hoeveel inwoners het krijgt. Zou graag zomaar bij je aanschuiven en meebouwen..!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuk weer!!! Ook om zo bij iedere huisje een klein beetje achtergrond info te hebben, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Laat je weten wanneer er een huisje vrij komt?? Daar wil ik wel graag komen wonen! Supermooi Janina! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik ben echt fan! Ik zou dat zo kopen om op te hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig! Lijkt met geweldig zo'n heel dorp!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze helemaal super zeg!!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk dorpje heb je ontdekt. Zie graag nog wat meer ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het lijkt me een oase om in te wonen. Eerlijk gezegd hoop ik dat dit fijne straatje onopgemerkt blijft door google streetview en de massa, laat het maar zo mooi puur en vol liefde blijven als het nu is.

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat ben je toch een lekker ding met een levende fantasie en met mega veel creativiteit! Love your street! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen