19 februari 2014

Handmade cadeautjes


In januari zijn vier van de vijf nichtjes in onze Hartman familie jarig
** keurig op volgorde **
van oud naar jong

Dit jaar in januari werden ze 21, 16, 15 en 12 jaar oud jong
en dus was het cadeautjestijd


Er werden prachtige cadeautjes gemaakt (sorry, geen foto's) door mijn oudste
* een sjaal en handbeschilderde sneakers *

Wel maakte ik een foto van de meringues die mijn jongste maakte voor haar twee nichtjes
met een spuitzak spoot ze heel precies de hoopjes meringue beslag op 3 bakplaten
* en ik kreeg de opdracht om de gekleurde bolletjes erover heen te strooien *


Bij de Zeeman kochten we gezellige blikken
een crispy bakpapier in het blik met een hele berg meringues
Een mooi en heerlijk cadeau!

Het recept is hier te vinden (Rudolph's bakery)
en je kunt ze gerust een week van tevoren maken
In een blik blijven de meringues heerlijk vers en knapperig

**

25 opmerkingen:

  1. Wat een leuk cadeau!! Ook voor de juf bijv.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Te gek kado! Super leuk! en lekker......groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zelfgemaakte schuimpjes zijn zeker lekker! Leuk om te krijgen en te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ow wat een leuk idee en zooooooooooooooooooooooooo lekker !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moooaaaaa Meringues zijn zo lekker. Ik kan me er ziek van eten. Of toch ni...
    En ook weer zo'n leuke foto's.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat gaaf! Die ga ik ook voor mijn verjaardag maken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi blik zo. Ik zou dit gerust in één keer kunnen opsnoepen. Schuimpjes zijn mijn favorieten. Maar het is ook een erg leuk en origineel cadeau. Hier wordt vast van gesnoept.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat leuk zeg,dit is weer eens wat anders!
    Ik ga het recept vast ook een keer maken!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat ziet er gezellig uit! Ben ook wel benieuwd naar de handbeschilderde sneakers hoor (kan me er niet zoveel bij voorstellen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mmmmmmmmmmmm,dat ziet er heerlijk uit en dat het weer met liefde is gemaakt... dat zie je zo.
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met alle jarigen in de familie! Die zoetigheid ziet er heel lekker uit. En wat een mooie achternaam hebben jullie toch, vooral die eerste lettergreep :)

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een lekker leuk kado! Oh die beschilderde sneakers had ik wel willen zien! Wat leuk zo de hele family creatief! Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd! En wat een heerlijk cadeau is dat... Mmmm :-)
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh leuk cadeau!! en ongetwijfeld ook heel lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Snoepgoed, roze en wit, daar gaat een meisjeshart sneller van kloppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oh... wat ziet dat er mooi en heerlijk uit !!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig!
    Alleen bij ons blijven die zelfgemaakte meringues helemaal niet lang vers en knapperig....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie samenwerkende vennootschap :-)! Ziet er overheerlijk uit, keitof ook in dat blikje!

    BeantwoordenVerwijderen