19 januari 2014

♥♥


wilde ik iets maken met vogeltjes
Want vogeltjes, die horen voor mij zo bij het lente gevoel
het getjilp in de bomen...heerlijk!

Ik had nog een paar borduurwerkjes van de kringloop
♥♥ met de mooie vogeltjes ♥♥
En ik vraag me dan gelijk ook nog af
wie heeft uren en uren besteed aan het borduren van die prachtige kunstwerkjes
en waarom lag dit moois bij de kringloop...ik snap er soms niets van

Bij Crafty mama zag ik al lang geleden deze harten 
en die hadden zich ergens in mijn hoofd genesteld
Dus met deze mooie harten van van haar in mijn hoofd
maakte ik dit hartje, met een geborduurde goudvink


Het smaakt naar meer, dit vogelhartje
wie weet, ga ik er nog een paar maken
gewoon, voor mezelf 
♥♥

34 opmerkingen:

  1. o ze zijn leuk. Ben dol op kleine vogeltjes (geborduurd of niet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! En extra mooi dat twee mensen met liefde aan dit hartje gewerkt hebben :-)
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt de vogeltjes een hele mooie nieuwe bestemming gegeven. Daar heeft iemand heel wat uurtjes werk aan gehad. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk!!!
    Ik vraag me altijd hetzelfde af bij het zien van borduurwerk in de kringloop.
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig in alle opzichten :)

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi hartje! En ja, ook ik vraag me dat af als ik geborduurde tafelkleden verknip...... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoera voor kringloop! :D Prachtig vogeltje. En wat is nu een mooiere bestemming dan rondfladderen voor een let's spread some love swap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, ik vind ze prachtig, `k heb ook nog oude dekens en borduurwerkjes liggen.
    Was al bezig om hartjes te pimpen maar deze zijn echt heel erg mooi.
    Of zou dat vervelend zijn om ze weer na te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk idee, ga ik gelijk even pinnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooh zo mooi!!!
    ik ben ook diep aan het nadenken wat ik voor de hartjesswap kan maken

    dikke zoen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die is heel mooi, vogels en lente horen helemaal bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heeeeel mooi! degene die dit ontvangt is een geluksvogeltje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou zeg, had ik een berichtje voor je achtergelaten issie gewoon foetsie?
    Dan vertel ik je nog maar een keertje dat ik verliefd ben op dit hartje, heel mooi!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lief ♡
    Binnenkort krijg je mijn pakketje hoor...als mijn lichaam even meewerkt! X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Knap. Ik ben nog volop aan 't brainstormen wat ik zal maken voor de swap. :-) En ja, de kringloop, ik stel me ook vragen als ik bij de fotokaders sta waarin nog familiefoto's en zo zitten. Raar.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze ziin echt prachtig zeg. :-) ik doe ook mee met de swap dus wie weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat een mooi hartje heb je gemaakt, helemaal leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een mooi hartje geworden, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk hart! Maar ik ben verliefd op dat slingertje van rechthoekige stukjes stof aan een kanten lintje!
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt super gaaf! Ben opeens niet meer zo zeker van mijn inzending... liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi! Tof om die borduurwerkjes zo te hergebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ow ja zeker doen, zo'n mooi hartje vrolijkt lekker alles op! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig. Echt. Dit is een favo blog voor me. Met stip. Ik ga het pinnen. Ik ga het ook maken... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo mooi... welke gek doet zo'n prachtig borduurwerkje weg? En waarom vind ik nu zoiets nooit in een kringloopwinkel? Merk je de jaloezie die opborrelt? ;)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dankjewel voor je hartje! Het krijgt hier een mooi plaatsje. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen