29 december 2013

Ritstasjes swap


Ik deed begin december mee aan de Ritstasjesswap van Stipjes en datjes. Al heel snel na het verdelen van de adressen stond de pakjesbezorger bij mij voor de deur. Ik had geen idee wat er in het pakje kon zitten, maar Annet bleek supersnel te zijn met het opsturen van haar ritstasje.

Een werkelijk prachtig exemplaar! Gemaakt van een prachtig stofje, met een lief vogeltje middenvoor. Een strikje en paspelbandje langs de zakjes aan de voorkant. En dan ook nog gevuld met heel veel leuks: knoopjes, strikjes, borduurgare, vilt, bolletjesband. Nog een keer bedankt hĂȘ Annet, het was een heel fijn cadeau om te ontvangen! En benieuwd wat Annet nog meer voor moois maakt, kijk dan even op haar blog.

Misschien wil je inspiratie opdoen om zelf ook een ritstasje te naaien? Stipjes en datjes maakte een foto overzicht van alle ritstasjes die voor de swap verdeeld werden. Hier kan je ze bewonderen, leuk om te zien dat er zoveel varianten zijn!

9 opmerkingen:

  1. Mooi hoor snap dat je daar blij mee bent

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nogmaals heel graag gedaan! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi tasje! Fijn he, die ritstasjes ;-)

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awel zie, gij zijt nen echte chancard! Zo'n schoon stofke! Ik zou daar ook heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een mooi tasje ontvangen. Dat leuke stofje heb ik ook, maar het is al bijna op. Bedankt voor de link. En het was leuk om te organiseren. Ik denk dat er volgend jaar wel een ritstasjesswap 2.0 komt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi zo girly ... heeft ook zo wat een vintage-feel en vol met leuke spullen...leuk zeg!

    http://mumendemiekes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad een heel mooi exemplaartje! Gauw eens gaan kijken naar de anderen.

    BeantwoordenVerwijderen