2 december 2013

♥ Kussen


Al zie ik nu dat de foto niet helemaal scherp is...
in het kader van 'perfectie loslaten' plaats ik 'm toch maar. 

In tegenstelling tot de foto ben ik wel heel tevreden over het kussen
 die ik voor en samen met mijn jongste dochter maakte. 


Het hartje werd na het uitknippen met een klein zigzagsteekje vastgezet
en we naaiden gelijk een mooi kantje mee

Langs de rand van het kussen wilden we eigenlijk een wit paspelbandje
maar omdat we de juiste kleur paspelband niet konden vinden 
* en ik in het zelf maken daarvan niet zo'n zin had *
kozen we voor een kantje

En dat was een goede keus! 
Veel mooier dan een paspelbandje bij dit ♥ kussen

21 opmerkingen:

  1. Wat mooi!!! Schitterend lief kussentje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kussen! De stof van het hart is echt super mooi! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohoooooo wat een prachtig kussen heb je gemaakt zeg... ikke is helemaal wild ervan ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ook van een onscherpe foto maak je wel weer iets leuks!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gemaakt! En ik had niet eens gezien dat de foto onscherp was, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik weet nog steeds niet wat een paspelbandje is ;) maar het kussen is echt wow♡

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schoontje (en in Vlaanderen wil dat zeggen dat het mooi is)!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi romantisch kussentje! En dat kantje vind ik er juist wel bij passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, zo mooi. Ik ga dit binnenkort zelf proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuk kussen, het kantje maakt het echt af!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh eigenlijk moet ik nu naaien maar kon het niet laten om even naar je nieuwste creatie te kijken, wat een lief leuk kussentje! Leuk zo'n projectje van moeder en dochter. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een mooi, lief kussen geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw! Het is een mooi kussen geworden!
    En dat kanten randje, super leuk!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk zo samen knutselen en dat ook nog met super mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat kantje zit er goed op, mooi strak genaaid. Leuk kussen is het geworden! groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooooi!!! En extra mooi omdat het samen met je dochter is gemaakt :-) x

    BeantwoordenVerwijderen