19 december 2013

Eerste hulp bij ongelukken


Al maanden en maanden geleden
* vond ik bij een kringloopwinkel een stapeltje labels van het Rode Kruis korps Nederland *
bij dezelfde kringloopwinkel als waar ik mijn fantastische fotoalbum met de onbekende dames vond

Geen idee wat ik ermee ging doen, maar ja...ik kon ze toch niet laten liggen?
want ik wist zeker dat ik er een bestemming voor zou vinden
* al was het alleen maar door ze te koesteren *

Dus legde ik ze in het kistje op mijn bureau * een kistje wat Hans als kind op school heeft getimmerd 
om zijn visspulletjes in te bewaren
en waar ik geen afstand van kan doen en dus vul met mijn o-zo-belangrijke- hebbedingetjes


Van een lap leer uit een grote stapel die ik ooit via een van mijn vriendinnen kreeg 
* lappen leer die in een meubelzaal als keuze lappen voor bankstellen/stoelen zijn gebruikt *
zocht ik een mooie blauwe lap
naaide het Rode Kruis label erop 
en een neon rits (ja, ook van de kringloop :) maakte het helemaal af

Pleisters erin, verbandje erbij...
en nu maar hopen het niet vaak nodig te hebben!

23 opmerkingen:

  1. Schitterend! Heel mooi gerecycleerd allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel toepasselijk nu net Serious Request op de radio en tv is!
    Mooi tasje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk!! Haha en nee, ben nog lang niet uitgesorteerd. Had ik maar een loep dan ging het misschien wat sneller ;)

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan! Moet ik ook eens doen, mijn lief is klusser maar loopt altijd zonder pleisters in de gereedschapskoffer...eigenwijs he.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk....de labels zijn erg handig voor beterschapscadeautjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat etuitje er stoer uit. Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, iets vinden en voelen dat het voorbestemd is maar nog niet weten waarvoor, dat ken ik. Je hebt er iets prachtigs van gemaakt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk gemaakt weer! Had ik je trouwens al bedankt voor het supermooie ritstasje??? Volgens mij wel, maar mijn hoofd is een beetje druk.....

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een grappig tasje! En nog leuker omdat je ´m ook nog echt kan gebruiken, (zo min mogelijk..)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan me goed inbeelden dat je die labeltjes echt niet kon laten liggen :-) doet me nu denken aan de veldhospitalen ... zuster Janina :-)

    BeantwoordenVerwijderen