24 december 2013

Driving home for christmas....

Het engeltje kreeg ik van Mirjam (Stins Place) en de grappige balletjes komen uit de kaart van Liza (Confetti Lab)

Op deze laatste avond voor de Kerst
wil ik iedereen bedanken die mee heeft gedaan
* of mee heeft genoten * 

Het organiseren was een groot plezier,
het verdelen van de pakjes een leuke klus samen met man en jongste dochter
en ik hoop maar dat de deelnemers een beetje blij zijn met wat ze retour hebben gekregen

Helaas laat de post ons soms een beetje in de steek...
* en zijn er nog enveloppen onderweg *
En dan vraag ik me af...
waar hangen die uit op deze koude natte en stormachtige kerstavond?

Ik wil ook iedereen bedanken 
die mij een cadeautje stuurde voor het organiseren van de swap
daar ben ik een beetje stil van...
nog nooit zoveel nieuwe kerstversiering is er in één jaar mijn huis binnengekomen

Ik heb geprobeerd iedereen een persoonlijk bedankje te sturen
* via de mail of al reactie op de blogs *
Mocht je die niet ontvangen hebben
dan alsnog enorm BEDANKT!!


En op deze kerstavond
wil ik jullie allemaal
fijne, gezellige en warme dagen toewensen!

Maak het allemaal niet te ingewikkeld 
en wees gewoon een beetje lief voor elkaar

En als je je daar goed bij voelt * steek dan een kaarsje aan
voor degenen die het deze Kerst niet zo makkelijk hebben
* ik denk dat we allemaal wel iemand kennen *

Liefs, Janina
***

16 opmerkingen:

  1. Lieve janina...jij ook hele fijne kerstdagen en alle geluk voor het nieuwe jaar.
    Kaarsjes branden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Janina... dat heb je mooi gezegd....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ♡♡♡ Fijne dagen voor jou en iedereen die je lief is. Geniet van elkaar. ♡♡♡

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook mooie dagen gewenst-geniet van de sfeer en de warmte. Lieve kerstgroet met hart&ziel van Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Kerstwensen terug! En proficiat met je swap prestaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief berichtje, ik wil jou en je gezin een hele fijne knusse kerst en een liefdevol en creatief 2014.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig plaatje bovenaan en wat een boel leuks heb je allemaal ontvangen ! Ook fijne dagen gewenst ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij ook hele fijne dagen lieve Janina!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kaarsje brandt... en dat goed gevoel dat vind ik zeker en vast ook bij jou!! Fijne feestdagen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat geweldig, zoveel creativiteit! Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah lief gezegd! Jij ook bedankt voor het organiseren van de swap en fijne dagen nog. x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh lieverd jij ook heel erg bedankt voor het organiseren van deze leuke swap, ik ben heel tevreden en ik denk dat iedereen dat wel zal zijn. Jammer dat er toch nog een paar onderweg zijn, wellicht liggen die samen met mijn kerstwensen in een postsorteer centrum gezellig te wachten tot ze weer verder mogen reizen.
    Je bent in ieder geval lekker verwend ;), het is je van harte gegund en ook ik ben door jou verwend. Liefff! Dikke knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat zijn nog eens een hoop versieringen bij elkaar! Was de kerstboom groot genoeg ;) ?

    en mooie woorden!

    BeantwoordenVerwijderen