17 november 2013

Flower Power



De draadjes nog even afhechten en ze zijn klaar om op te sturen naar België
* Heb je ook zin om bloemetjes te haken? Kijk dan even hier bij Miss Creatuurtje *

**
En nog even een update over de Christmas DIY Ornaments Swap

Bedankt voor jullie leuke, lieve en enthousiaste mailjtes hierover
inmiddels zijn er al 54 aanmeldingen - Leuk!!!
Lianne schreef mij in een mailtje 'wat zullen de kerstbomen er mooi uitzien dit jaar...'
Mooie woorden, die zin blijft een beetje hangen in mijn hoofd :)

Wil je nog meedoen, lees dan even dit en meld je aan
Er zijn nog zes plaatsjes beschikbaar
Update: er zijn 62 aanmeldingen, de swap is vol

** Fijne zondag **

18 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk.
    Mooie bijdrage.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou graag mee willen doen of is de lijst al vol? Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke bloemetjes en leuke actie! Ik ga ook meedoen! Fijne zondag!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh sinds ik je blogje vanochtend zag, maakte mijn creatieve brein overuren en ik ben inmiddels al volop bezig. Nu zie ik dat de swap vol is... wat jammer! Misschien kan ik toch nog meedoen? Ik hoop het!!!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind al dat haakwerk zo prachtig maar kan er zelf geen bal van. Heb wel naast de bank een bolletje katoen en een haaknaald liggen maar gaat zo moeizaam dat ik iedere keer afhaak (haha, grappig woord 'afhaak', ik haak juist helemaal niets af!).
    Superleuk je swap actie, daar ga je het druk mee hebben.
    Ben zelf dus ook te laat maar een grens stellen lijkt me een goede hoor, succes er mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!
    Ik denk dat ik toch moet gaan leren haken hoor. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie bloemetjes!! Dank je wel voor de reclame :-) Oww... de swap al vol??? Super zoveel enthousiastelingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ow nee, dan ben ik te laat... Ik dacht ik meld me pas aan als ik wat klaar heb om te versturen (wist niet zeker of ik het zou gaan redden vandaar, maar had gisterenavond ineens de smaak te pakken). Helaas pindakaas! Wel super dat er zoveel enthousiastelingen meedoen met je swap. Erg leuk!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja en super lief die bloemetjes. Ik heb hier ook al wat klaar liggen om te verzenden :-)

      Verwijderen
  9. Hoi janina
    Wat een leuke bloemetjes.
    Ik denk dat ik dan ook te laat ben om mee te doen. Had je al wel een mail gestuurd, maar nog geen reactie op je blog gezet. En nog geen reactie op mijn mail gehad. IIk zie me ook niet tussen de deelnemers staan, dus helaas pindakaas. Super dat er zoveel enthousiastelingen zíjn.
    Veel plezier en succes met de swap.
    Groetjes Ingrid
    De punnikkamer

    BeantwoordenVerwijderen
  10. boehoe ik kan helemaal niet haken! Jeetje wat een boel aanmeldingen heb je gekregen. Daar krijg je nog een hele dagtaak aan om alles uit te zoeken enzo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze mooi! Leuk trouwens om te merken dat je swap zo'n succes is :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellige bloemetjes! Helaas heb ik te lang getwijfeld over de kerstswap, maar volgend jaar beter ;-) Ik ben wel erg benieuwd naar alle knutsels van iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie bloemetjes! En idd, dat worden behoorlijk wat goedgevulde bomen dit jaar ;)
    Leuk, heb er zin in!

    BeantwoordenVerwijderen