22 november 2013

Christmas DIY Ornaments SWAP # 3 - update


Even een update voor de deelnemers aan de SWAP.

Als het goed is heeft iedereen die meedoet een mail met uitleg over de SWAP gekregen en staan jullie namen / blogs op de deelnemerslijst (klik) hier. Zo niet, laat mij dat dan even weten dan maak ik het in orde.

De eerste twee enveloppen zijn al binnen, leuk! Wil je weten wie zo snel waren...ook dat is te zien op de deelnemerslijst. En omdat het mij leuk lijkt om van elkaar te zien wat we insturen heb ik hiervoor een Pinterest bord gemaakt waar ik zoveel mogelijk van jullie inzendingen zal pinnen. Fijne vrijdag!

9 opmerkingen:

  1. Hai hai, leuk idee om dat op een pinterest bord te doen. Ik heb die van mij wel af maar nog niet verstuurd, ga ik van de week doen, ben benieuwd hoor. Groetjes Sylvia, allaboutlifehere

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg, dat je alles zo goed bijhoudt! Het moet, denk ik, echt wel een feestje zijn om de enveloppen open te maken... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh ik heb spijt dat ik te laat ontdekt heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat er al een paar binnen zijn. ik ben er nog mee bezig:) groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk idee dat Pinterest bord!
    Ik ben ook begonnen aan mijn creaties.
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om 't zo te organiseren! Ben benieuwd naar alle inzendingen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze komen eraan...de hangers zijn klaar, nu nog leuk verpakken en fotograferen. Leuk idee zo'n Pinterest bord om al de inzendingen te bekijken!!

    BeantwoordenVerwijderen