18 oktober 2013

Wat ruikt het hier fijn!


* Fijne vrijdag! *

17 opmerkingen:

  1. Yummie!
    Onze broodbakmachine was kapot gegaan :-(
    Misschien een keer weer een nieuwe aanschaffen maar het is zo'n 'bakbeest' ;-)
    Geniet er van!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wou dat er een reukfunctie op de computer bestond:-). Het ziet er heeerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heerlijk uit. Geniet! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker. Wat voor een brood heb je gemaakt? Ik heb nog speltmeel liggen. Misschien een leuk klusje voor morgen nadat ik naar de www.appelboer.nl ben geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk! Ik kneed en bak ook 3 keer per week een volkoren brood. Mmmmmm!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmm.....ruik het ook....bijna!!!! Enjoy je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mmmm en hier ruikt het naar lekkere verse pannenkoeken :-) Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh dat is zo'n fijne, lekkere geur! Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie foto... ik zou zo een hap nemen :)
    Een fijne zondag nog en alvast een fijne week!

    groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ruikt heerlijk hè! Ziet er ook heerlijk uit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen