11 oktober 2013

Een telefoonhoesje voor Instagram


Eigenlijk wilde ik helemaal geen nieuwe telefoon - mijn oude tweedehands mobieltje deed het nog prima
Ik kon ermee bellen en sms'en * wat wil je nog meer?
En altijd bereikbaar zijn, dat is toch niets voor mij
 * ik liet mijn telefoon gerust een weekend lang ongebruikt in mijn tas zitten *
Lekker rustig!

Alleen wilde ik stiekem toch wel heel graag Instagram - en ok, dan zou WhatsApp ook wel handig zijn
gezien ik de laatste tijd zelfs van mijn eigen vriendinnen hoorde:
'jij bent echt de enige met wie ik nog moet sms-en'
Nou ja zeg, loop ik dan echt zo achter?

En zo gebeurde het, ik kocht niets...maar kreeg een heel nieuw telefoontje cadeau!
Van mijn man, in de hoop dat ik dan voortaan beter bereikbaar zou zijn. 
Dat kan ik natuurlijk niet beloven, maar ik ben wel veel blijer met deze nieuwe telefoon dan ik had gedacht!



En bij een nieuwe telefoon hoort natuurlijk een nieuw hoesje - te zien op de eerste foto
(net als de kaart en gehaakte slinger, die ik kreeg van Kleine Gelukjes, in ruil voor mijn zakdoekjesslinger)
die maakte ik natuurlijk zelf met wat ik nog ik huis had
  #buynothingnewmonth (wie doet er nog meer mee?)
Ik gebruikte de tutorial (een aanrader!) van Jip by Jan die ik vond via Freubelweb

Efin..om een lang verhaal kort te maken....
ik ben nu ook te vinden op Instagram als elke_dag_zaterdag
Moet er nog een beetje mee om leren gaan, maar vind het wel heel leuk!
Misschien zie ik je daar :)


Fijn weekend!
Ook namens de onbekende dames uit het kringloop fotoalbum
** Wat zouden zij van Instagram vinden? **

21 opmerkingen:

  1. Volgens mij zijn die dames de voorlopers van Instagram... zo is het allemaal begonnen :) Toch wel blij met je telefoon, niet? Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook nog zo'n oud gevalletje, alleen bellen en sms'en. Vanmorgen plukte ik hem uit mijn naaikoffer. Aha, ja dat was ook zo. Twee weken geleden ingestopt. Hartstikke leeg natuurlijk. Maar ik krijg het ook steeds te vaker te horen hoor, whats app schijnt toch wel gemakkelijk te zijn. Misschien de Sint een een lieve brief sturen?

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ik wilde er ook niet aan maar goed als de kinderen de berichten naar elkaar gaan sturen en dan ma nog es op de hoogte brengen ja toen was ik om en nu ik ontdek nog steeds meer handige dingen.
    "s morgens niet 2 trappen op om te kijken of de jongens wakker zijn.
    Kijk gewoon ff op whatts app, ah joël al online dan zijn ze dus wakker ha ha slim bekeken he , maar dat instagram ken en snap ik niet goed leg nog ff uit wat daar dan handig aan is ??
    Groetjes albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de dames zitten er weer lekker bij op het bankje naarst de weg!
    Hoera voor de nieuwe telefoon en de leuke krijgsels. Ik heb me voorgenomen niet aan de instagram te gaan (en is wat vaker gewoon op een bankje te zitten)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het heeft bij mij ook lang geduurd maar ben er nu toch wel erg blij mee, al vind ik het ook nog wel fijn hem af en toe in mijn jas te laten zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar je blijft toch ook wel gewoon bloggen???

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja natuurlijk! Instagram is er maar een beetje bij hoor ;)

      Verwijderen
  7. Je toch wel leuk he, zo'n nieuwe telefoon. Ik heb hem alweer ruim een jaar en vind het toch wel reuze handig. Zit ook op Instagram, maar ik moet je zeggen dat ik daar niet consequent mee bezig ben. Vind het toch wel wat veel: bloggen, pinterest, facebook....maar geregeld kijk ik wel even, dus ik ga je wel volgen hoor!
    Gaaf hoesje trouwens!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He wat super leuk te zien wat je hebt gemaakt aan de hand van mijn tutorial! Leuk ook met het gekartelde viltrandje. Bedankt voor de vermelding! Groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha, wat herkenbaar! Ik heb toevallig vandaag ook mijn eerste smartphone gekocht, precies met dezelfde redenen: instagram en whatsapp :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Instagram is leuk!!! En wat leuk dat je onze ruil in een post hebt vermeld. Lieve groet. En succes met je nwe mobiel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ohooooooo heb weer veel gemist afgelopen weken, je zakdoekjes slinger is super leuk !, en ik sms nog steeds... zal ik dan ook een keer...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. aha, weer van die leuke onbekende dames hier! Veel fun op instagram!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, ik heb je gevonden! Ik ben ook nog niet zo lang aan de smartphone... Maar het is toch wel héél handig en gezellig :-) altijd connected! Het enige kleine minpuntje is vind ik, dat ik mijn telefoon dus écht nooit meer een weekendje in mijn jas laat zitten!
    Fijn weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik snap wat je bedoeld hoor. Ik heb sinds kort ook een smartphone om te kunnen what app en en dat is toch wel handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Welkom op Instagram ;) Zal je morgen eens opzoeken daar.

    Fijn weekend en liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jaaa instagram is leuk hoor! Lekker door fijne beelden scrollen. Ik heb je ondertussen gevonden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja, ik heb je gevonden. Instagram is best een goede reden voor een nieuwe telefoon, het is zo leuk om al die foto's te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hahaha, gelukkig ben ik niet de enige die een smartphone kocht om op instagram te kunnen ;) leuk hoesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk hoesje zeg! Ziet er heel erg leuk uit hoor.

    BeantwoordenVerwijderen