28 september 2013

Mooi eten


In Eindhoven is een keer per maand, altijd op een zondag, de Feel Good Market (kijk op de site voor de data). Bij mooi weer buiten en bij slecht(er) weer binnen, op het Strijp S terrein (voormalig bedrijventerrein van Philips).

Ik vind het een heerlijke markt, met fijne muziek, gezellig ingerichte kraampjes met originele hand made items van hoog niveau, heerlijk én verrassend eten en een fijn sfeertje. Voor kinderen zijn er ook altijd activiteiten, allemaal op de site van de Feel Good Market te lezen. Een aanrader om een keer naar toe te gaan!

In september kochten we op deze markt prachtige marshmallows bij Anna Taart. Mooi eten! Eigenlijk te mooi om op te eten, maar dat deden we natuurlijk wel...dezelfde middag nog. Ze zijn heerlijk! Gelukkig had ik er nog net op tijd een fotootje gemaakt.

Fijne zaterdagavond!

21 opmerkingen:

  1. Ohh noga en thee, de beste combinatie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er heerlijk uit, genietse, gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi mooi eten.... maar idd wel gewoon opeten he!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil ook nog steeds er een keer naartoe gaan. Het komt er maar niet van, en is zo dichtbij.
    Ze zien er heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmmm...het staat nog lekker op de foto!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie pastelkleuren!
    Mmm en lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het oog wil ook wat toch? Het ziet er inderdaad prachtig uit, van die mooie zoete kleurtjes ook. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ik ben ook helemaal fan van de feel good market,zo'n gezellige sfeer vind je niet vaak meer.
    En die zien er inderdaad overheerlijk uit !
    Je moet er zeker eens de englisch pies proberen,die zijn top !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt goed! En wat een fijne foto... ik kan ze bijna proeven :)
    Alvast een fijne week,
    X
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt heel goed! Ze zien er heerlijk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk zoet, en wat een mooi kopje!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Even de datums checken .... ik mail je nog! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig plaatje, ziet er heel lekker uit!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb al veel gelezen over de markt, toch maar weer eens een keertje richting Eindhoven!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg mooi eten. Net op tijd nog vastgelegd... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb er al veel over gehoord, lijkt me erg leuk, maar Eindhoven is helaas niet om de hoek, wie weet... ooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er lekker uit! En de feel good market klinkt goed, voor mij ook niet oneindig ver, dus ik ga eens kijken op de site!

    BeantwoordenVerwijderen