7 juli 2013

Zomer kussens


De herfstkussens die ik naaide (deze en deze) maken plaats voor zomerkussens
de stofjes aan de voorkant kocht ik bij Studio Saartje
het blauw witte ruitje lag al jaren in de kast
samen genaaid met een vrolijk roze en groen paspelbandje
heerlijk zomers!

En het krukje kocht ik voor 2 euro bij de kringloop 
ik verfde het met Annie Sloan krijtverf in de kleur Duck Egg Blue
geïnspireerd door Frisse Rommel, waar ik voor het eerst over deze fijne verf las

Fijne zonnige week!

25 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke vrolijke kussens zeg. Als dat geen zomer is.
    Maarreh, gewoon uit nieuwsgierigheid: wat doe je dan met al die kussenhoezen die je hebt gemaakt als je elk jaar 2x nieuwe hoezen maakt? Gebruik je die stofjes dan weer voor andere dingen of of of of .....

    Lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. NICE!! Ik en ook fan van studio saartje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk je kussens! Passen heel mooi bij het krukje! Maar ik zag nu pas je herfstkussens. Wat waren die ook supermooi! Had je die vogeltjes zelf geborduurd? Wat een fantastisch idee om die op die manier in het kussen te verwerken! Echt Whaw!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige zomerse kussens.
    Vooral nu het toch zomer is geworden.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kussens. Super leuke stofjes zeg. En dat krukje is ook erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk: jaargetijde in kussens verwerkt. Ik herken het item al-het hoort bij jou. Een hele mooie kleur en print combi-daar kom je de zomer zeker mee door. Morgen gaat er een envelop met vrolijkheid op de post voor JOU-Fijne week-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ja, het werd weer tijd voor de grote wisseltruc :-). Ze zijn weer super hoor! En je krukje is ook geweldig leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk zeg!! Altijd fijn, iets nieuws op
    de bank.. En goed te lezen dat dé verf bevalt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk zeg!! Altijd fijn, iets nieuws op
    de bank.. En goed te lezen dat dé verf bevalt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellige kussentjes zeg! En laat ik nu net ook een krukje geschilderd hebben dit weekend, met de kleur Duck egg blue! Ik heb de verf laatst ook ontdekt! Heb er mijn keukenservieskastje mee geschilderd, maar dan in de kleur Louis Blue. Ook mooi geworden! Zo heerlijk he, dat je niet hoeft te schuren enzo...:-)

    Bij mij ziet alleen de duck egg blue eruit als lichtgroen? Misschien meer lagen aanbrengen? Hoeveel lagen heb jij aangebracht?

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi mooi mooi, ook je manier van styleren, fotograferen en opmaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh super, wat een heerlijke combinatie van kleuren en patronen!!
    Ik wil er op slag ook weer van achter de naaimachine kruipen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve kussentjes in mooie printjes! Het krukje is ook echt super! Mooie dag gewenst! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke vrolijke stofjes..ben gelijk even gaan kijken bij Saartje.
    Is zo een mooie combi geworden.
    Heel leuk trouwens hoe je de foto hebt gemaakt met die rondjes.
    Hoe doe je dat?
    groetjes en een fijne dag!
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig geworden je kussens, zo leuk om onverwachte combinaties te maken! X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kussens met fijne stofjes. Leuke combinatie's!
    Fijne week en de groeten,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is een leuke combinatie geworden, echte zomerse kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind ze super! En die verf, gaaf is die he? Echt heerlijk spul!
    Wij hadden een winkel hier in de buurt die het verkocht, alleen is die winkel verhuisd naar een ander dorp.
    Die stofjes van je kussens zijn ook erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oeh die zijn super!!!
    I Love It!!!
    Gr. DivaDaan
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lekker zomers weer en wat een fijne aankoop dat krukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Erg mooi! Zit ik hier naar die-oude-kussens-die-snel-een-nieuw-jasje-zouden-krijgen te staren... *zucht*

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh heerlijk, de zomer buiten met een stralend zonnetje én de zomer binnen met zulke fleurige kussens. Erg mooi!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kussens! Lekker zomers. Vind het krukje ook erg leuk.
    X

    BeantwoordenVerwijderen