7 juni 2013

Creation Fabrics



Vorige maand won ik via blog Mijn Thuisgevoel van Kristel twee prachtige stofjes van Creation Fabrics, een webwinkel van Kristel's vriendin Pernilla. Ik ontving een prachtig cadeautje met postzegels in de brievenbus, en in het echt zijn de stofjes nog veel mooier dan op het beeldscherm. Ik ga ze gebruiken voor zomerkussentjes nu ik de woonkamer fijn een beetje aan het restylen ben. Als ze af zijn, laat ik ze hier zien.

En ga echt even kijken in de winkel van Pernilla! Mijn favorieten, naast de twee prachtige lapjes die ik won: deze vrolijke stof en deze is heel mooi! Nou ja, er is nog veel moois te zien en te koop, ga zelf maar even kijken :)

14 opmerkingen:

  1. Leuk! Daar zal ze blij mee zijn. Wat extra publiciteit. Dank je wel. En hoop dat ze mooi worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is nog eens leuk. Erg zomerse stofjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie stofjes! daar kan je vast wat moois van maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een sjansaar (gelukzak ;-)) ben je toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige stofjes! Ik ben benieuwd naar de kussentjes die je gaat maken.
    Ik heb meteen een linkje geplaatst op mijn ´stofjes enzo´ pagina.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat tweede stofje is echt een leukerd! Heel zomers.
    Geniet van je prijs.
    Liefs, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel! Super leuk! De stoffen zijn prachtig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh zo zie je maar weer dat ook die give away helemaal goed op z'n plek is gekomen. Leuk hoe dat vaak werkt. Geniet ervan! Ik ben net effe op bezoek geweest en genoten van je mei foto's, zag leuke labels die je maakte, een doorgeefboek dat langs mijn neus is gegaan ;) hihihi, maar als het zo moet zijn komt het vast en zeker eens bij me op bezoek. Dikke knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie stofjes heb je gewonnen.
    Worden vast hele leuke kussentjes.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie stofjes. Ben benieuwd naar de kussens.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een onwijs mooie foto heb je er van gemaakt!
    Hou van dit soot simpele beelden!
    Benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hhmmmm,laat maar komen die fotootjes van de kussentjes, ben benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen