22 juni 2013

Cookie LOVE


Zijn ze niet prachtig!
Amandel Cocoskoekjes
* Ik ben helemaal weg van het uiterlijk van deze krokante koekjes * 
Het recept vind je hier, bij Ageeth eet en kookt
en Ageeth vond het oorspronkelijke recept bij Micook

Naast de ingrediƫnten in het recept * voegde ik nog wat extraatjes toe
Een handje walnoten en rozijnen en een beetje muesli
* Lekker hoor! *
Alleen...ik bak ze de volgende keer een minuutje of 7 korter
ik vond ze ietsje te droog, maar dat kan natuurlijk door mijn extra toevoegingen komen
En de volgende keer zal wel snel zijn
want de helft van het deeg ligt in de diepvries te wachten...ben benieuwd hoe dat gaat lukken!


En voor de liefhebbers...een klein kijkje achter de schermen.
Fijne zaterdagavond, geniet ervan!

16 opmerkingen:

  1. Ze zien er superlekker uit! Maar helaas ben ik geen kokosliefhebber

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er heerlijk uit! En wat een leuk perekommetje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Om in te bijten zo lekker zien ze er uit! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, die zien er echt goddelijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, mmm lekker met kokos. Ik ga ze pinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die lijken mij ook heerlijk!! Dank voor de tip :-)
    Xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er heel smakelijk uit!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mmmmmmmmm, die zien er weer lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mmm, ziet er heerlijk professioneel uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hmmm lekker, kokos! En wat een tof bakje! Mooie zondag Janina. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die zien er lekker uit. Die moet ik ook eens uitproberen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zien er idd prachtig uit, lekker!

    BeantwoordenVerwijderen