8 juni 2013

Confetti lab


Ergens, nog niet zo heel lang geleden, ontdekte ik een 'Blogpareltje'. Ik denk dat dat voor veel van jullie  wel herkenbaar zal zijn; je komt via via bij toeval op een blog, voor de eerste keer, en voelt je er direct 'thuis'. De foto's, de tekst, de omschrijvingen...en en dat had ik bij de blog van Liza, Confetti Lab.  

In huis ben ik altijd wel een beetje aan het veranderen, en dit Summerhus artikel van Liza zette mijn hersenspinsels over een zomerinrichting voor onze woonkamer aan het werk, ik ben helemaal geïnspireerd en bezig met een low budget (!) woonkamer re-styling, maar wel heel anders dan bij Confetti Lab...wordt vervolgd. 


Ok, maar even terug naar Liza. Ik stuurde haar wat positieve energie en kreeg ook weer een positieve energie pakketje terug. Alleen de envelop vond ik al zo leuk, dichtgestikt bubbeltjesplastic, je kon er dus doorheen kijken. Daarin vond ik confetti in groot formaat, mijn naam in magneten en een échte Confetti Lab slinger, ik vind 'm geweldig. Hij hangt boven mijn houten kringlooptafel in mijn hobby/naaikamertje aan een tak die ik vond in het bos (die overigens een grote hond nog van mijn wilde afpakken om mee te spelen, maar ik heb gewonnen).

Ik ben echt blij met die tak, alles wat ik leuk vind hangt eraan, bandjes, kantjes, hartjes, de Confetti Lab slinger en andere slingers die ik kreeg. En ook handig hoor, mijn naaimachine staat er direct onder en als ik een stukje band nodig heb kan ik het zo naar beneden trekken en afknippen ;)

En als jullie nou ook zo'n leuke Confetti Lab slinger willen hebben, aan de slag dan maar!

16 opmerkingen:

  1. Heerlijk hé, Liza's blog! En ze is ook superlief ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk blog ja, daar was ik ook al beland.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh-helemaal LEUK-die doorkijk confettie-slinger! Ik ben geïnspireerd-thanx Jantien. Fijn weekend-en die zon zal je moestuin GOED doen en jou-en jullie! xxx Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik ga gauw een kijkje nemen, dank voor de tip! Hihi, ik zie je al in de weer met die hond en die stok; leuk plaatje ;-) !
    Fijn weekend, groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken het blog nog niet, dus zal eens een kijkje nemen. Leuk zo een tak boven je machine! Zoiets gaat hier niet weken met 2 speelse katten :)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er gezellig uit! En ik heb de give away binnen gekregen! :) Heel blij er mee. http://creationsbycorline.blogspot.nl/2013/06/post.html

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet het er leuk uit! Enne......vandaag ontving ik je prachtige labels! Heel erg bedankt, je kunt ze terugzien in mijn laatste blogpost. Wat was het mooi ingepakt, mijn dochtertjes keken hun ogen uit! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ojee die ken ik niet, ik ga snel kijken!!
    Handig zo,n tak :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke sfeer inderdaad!
    En ik kreeg vandaag je prachtige labels. Alles zo mooi verpakt, bijna zonde om open te scheuren. Dankjewel, ik ben er heel blij mee!! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat handig zo'n tak waar je vanalles kan aanhangen. :)
    Kga direct eens een kijkje nemen bij Liza's blog. Lijkt me een leuke blog. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Liza = leuk!! En je labeltjes ook :-) superbedankt, ik ben er erg blij mee! Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hihi, ideaal dat naar je band boven je naaimachine hangt :P En wat een heerlijk kleurrijk geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hee Janina,

    Wat een leuk stuk! Bedankt weer:) En wat een leuke foto's heb je van de slinger gemaakt! Wauw... ik ben er weer stil van en die bekende brok weer in de keel.

    Groetjes en een DIKKE X
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Is ook helemaal mij ding! Doet me wat denken aan zilverblauw, ook een leuke blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een su-huper leuk blog! Dank je wel voor de tip :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een vrolijke blog tip je. En de slinger is heerlijk om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen