24 juni 2013

Birthday beursje


Een van mijn vriendinnen - koos dit stofje zelf uit
voor haar verjaardag - maar wat ik ervan zou gaan maken dat bleef nog een verrassing

Maar ik wist al direct - dit is het perfecte stofje voor een beursje 
een beursje wat ik zelf gebruik als make-up tasje voor in mijn handtas
En als cadeautje vind ik het zo mooi!


Ik leerde van Else hoe zo'n beursje te maken
en was direct fan!
Ook jij kan ermee aan de slag
gewoon een startpakketje kopen in de Etsywinkel van Else
Succes!

En mijn vriendin....ik denk dat ze wel blij was met dit cadeautje!

En tot slot....hebben jullie dit gelezen
gaat er iemand naar de Crafternoon op 22 september?
Een middagje hier doorbrengen lijkt mij heerlijk!

27 opmerkingen:

  1. Oh, ik vind deze heel erg mooi! De stof doet het hem! En met die knoopjes, geweldig! :-) Ik vind trouwens het tekstje ook heel erg fijn! Mooi cadeau :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi beursje! En die crafternoon lijkt me erg leuk! Ik ga mijn agenda er eens bijpakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja lijkt me ook leuk, ik ben al wel eens in haar winkel geweest en dat is op zich al een feestje.

    maar euh, ik ga dat weekend toevallig al weg, studieweekend met een orkest, ik kan je vertellen dat is ook heel erg leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan ben ik op vakantie!! Maar ik raad het aan hoor, Elle Aime is een leuke winkel!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk tasje, zou ik ook blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig tasje.... daar is je vriendin vast blij mee.
    En naar de crafternoon is een leuk idee... maar waar zitten zij?
    gr Linda kruijer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een erg leuk tasje. ik heb die knip-klemmetjes op de hip en handgemaakt-markt meegenomen, maar me er nog niet aan gewaagd... Het ziet er zo moeilijk uit. Maar wel supergaaf! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooiiiiiiiiii! En zo te zien is er van lanterfanten weer niet veel in huis gekomen dit weekend! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wowie wat een mooi stofje! Daardoor ook een super mooi beursje en het labeltje erin s ook heel leuk.
    Ik geloof dat ik wat films te kijken heb..... Die naam uit het linkje zegt me echt helemaal niets. Ik ken dan weer wel het boek van de fantastische meneer vos!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb wel zin om mee te doen aan de crafternoon, als is het alleen maar om gezellig met jou een theetje te doen terwijl er iets uit mijn handen komt.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ps wat is ie mooi!!
    Ik geniet van jou stijl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi ! Mooi stofke!
    ik heb er vorige week 1 gemaakt van een zelfmaakpakket van else. Morgen verschijnt de mijne op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Reacties
    1. En dan die tekst binnenin...als ik dat zou krijgen zou ik smelten!

      Verwijderen
  14. Beursje is prachtig, van buiten én van binnen! Lijkt me leuk die namiddag, maar een beetje ver voor mij. Jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi beursje, prachtig stofje...een blijmakertje!
    hartelijke groet,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooi stofje..ik houd van groen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat met je mooie blog die ik vanaf nu ga volgen.
    groetjes,
    Ymme

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi beursje!

    En dankjewel voor het noemen van The Fantastic Mr. Wes Anderson Week & de Crafternoon in Elle Aime! ;) Het lijkt me heel leuk als je (jullie) mee komt doen!! Ik heb er nu al zoveel zin in. :)

    Tot snel!

    Liefs,

    Lisa // Elle Aime

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo'n beursje is geweldig en wat is deze mooi geworden. De Crafternoon dat klinkt ook als muziek in de oren. Daar ga ik even over nadenken.

    Fijne week!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wát mooi gemaakt, fijn stofje; een topcadeautje! =) Mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. de vriendin zal superblij zijn, wat mooi zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen