17 mei 2013

Zullen we doen alsof het zomer is?

Kaart van Bo Designs

Als we nou de regen en kou eens negeren
* het is tenslotte al over de helft van mei *
en we trekken onze bikini, badpak of burkini aan

We gaan liggen in het zonnetje
natuurlijk wel eerst even goed insmeren met zonnebrandcrème
zonnebril en petje op * boek of tijdschrift erbij
en een lekkere zonnige gezonde snack!


Komkommer, tomaat, paprika en wortel 
* en een heerlijk dipje *
gemaakt van kwark met een beetje peper en kerrie

Ja, laten we doen alsof het zomer is!
en klagen....dat het zo heet is....

41 opmerkingen:

  1. Goed idee! Ik ga wel IN de serre liggen dan hoor! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe al een paar dagen alsof...anders kom ik deze donkere, regenachtige dagen niet door hoor!
    En weet je, ik ben er best goed in :-)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dan krijgen we dat weer....
    Is het niet te koud dan is het wel te warm
    Wij (Hollanders) hebben nou altijd wat ;-).

    fijn weekend.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, met de verwarming op 25 graden moet dat gaan lukken. Ik doe mee ;)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb het inderdaad behoorlijk heet hier onder mijn dekentje aan de laptop :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Laten we dat doen! Maar ik begreep morgen wordt het mooi weer en vanaf volgend weekend gaan de temperaturen ook omhoog...(eindelijk)
    Want anders geen bikini met die witte benen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een hitte, even een verfrissende duik in het zwembad...... ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik stik de "moord"hier op je blog ha ha ha eerst eens een verfrissende douche gaan nemen
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hahaha dat vind ik zo geweldig aan jou ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prima plan, doe mij maar een burkini met een fleece voering langs de binnenkant ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed idee, ik doe mee.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. k zal m'n best doen ;-)
    da kaartje van Bo s inderdaad super mooi!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. *droomt mee*...ik zweet me rot!:-)) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja laten we doen alsof en dan kan ik eindelijk m'n lange zomerjurk aan met slippertjes... :) Mooi weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tussen die foto's van de Burkini zitten echt wel zalige plaatjes.
    Mooi weekend en véél zon in je hart!
    Liefs, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wil je niet jaloers maken, maar hier (in Zweden) is het nu al meer dan 26 graden in de schaduw.....
    Sterkte met je plan. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Pfffft, wat is het heet he?! Pak jij nog even wat worteltjes uit de koelkast? Dan schenk ik nog even een zelfgemaakte ijsthee in!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijke snack bij ons F..K-weer. Ik vermaak me altijd dus dat scheelt maar we willen naar...buiten. Leuk Pinster-weekend xxx Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat ziet er goed uit, lekker! Haha ja dat weer. Ach dan hebben we straks vast een extra lange warme zomer! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik krijg het er warm van... komt ook van de hete douche die ik net had genomen na een heerlijke ochtend (not) langs een voetbalveld, zó koud!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben blij dat wij de zon al hebben gevoeld. Lekker op vakantie geweest naar Kos! Dus het is weer even omschakelen naar het "heerlijke" weer hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou dat dipje van jou ziet er beter uit dan de dip die we zo onderhand hebben van het weer :)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jahoor count me in!
    Ik naai voor dochterlief gewoon lekkere zomerse jurkjes....zou dat helpen?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb het bed al in de kamer en kroop vanmiddag lekker onder de dekens, alsof het herfst was, heeeerlijk, maar deze ga ik morgen proberen :P! Fijn pinksterweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hihihi, die kaart hangt hier naast me! en ik heb er ook een broche van :)
    Groetjes aan je groene-vingers-man ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hier is zojuist de zon gaan schijnen, dus misschien hebben jouw worteltjes wel geholpen!
    :-)

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  27. oef ja hoor zweetplekken onder m'n arm, zonne uitslag, wespen in m'n glaasje ranja......

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jaaa! Ik doe mee! Trek morgen m'n bikini aan en doe een zonnedansje(om het warm te krijgen) en dan heerlijk lezen in een luie stoel;)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lijkt me een goed idee. Ik heb mijn zonnebrandcreme al bij de hand. Fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dit zit er goed uit!!!

    www.themindofanexchange.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Goed idee van jou!!
    De aardbeitjes zijn echt leuk he!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik doe mee, maar dan wel in een burkini, lijkt me het prettigst bij deze temperatuur=P

    BeantwoordenVerwijderen
  33. bedankt voor je linkje naar men blog :)De aardbeitjes zien er echt leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen