2 mei 2013

Magneten ruilen maakt happy


Ik schreef over DIY magneten, hier, hier en ook nog hier
en ik ruilde magneten, allemaal handmade
en echt...dat was een klein feestje in mijn brievenbus!

Benieuwd wat ik voor leuke magneten kreeg??
Geniet dan maar even fijn mee....




Van Ollie en Wallie kreeg ik een mooi wit wolkje van klei en een lief olifantje van vilt


Prachtige huisjes van Ard's Catch 22


Studio Zakka moois!


Pareltjes van CreaCuties


'Lucky numbers' van Blauwe Druijffjes


Van knoop tot (een heel herkenbaar!) puzzelstukje van Mijn thuisgevoel


En als laatste...prachtige stofmagneten van Wendela (geen blog)

Iedereen met wie ik ruilde bedankt * Ik heb genoten van al het leuks wat de postbode hier bracht!
***

24 opmerkingen:

  1. Hi There, What a lovely idea and such nice little surprises in the post!!! Nice!!!
    Love
    AMarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is geheel wederzijds ;) Jij ook bedankt voor de leuke ruil!

    XxxRosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er leuk uit.. mss ook maar eens creatieve magneetjes maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat is je ruil goed uitgepakt, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier kan je alleen maar blij van worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een mooie magneten allemaal, kan mij helemaal voorstellen dat je happy bent

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie magneten heb je gekregen! Krijg helemaal zin om zelf magneten te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beauty's erg mooi!! dat zal zeker genieten zijn geweest iedere keer dat de postbode weer wat moois bracht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amai dat zal er daar bij jou wel heel vrolijk ut zien! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk joh! En zoveel verschillende creatieve ideeën, dat inspireert :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige ruilhandel is dat geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kan geloven dat dat een feestje in de brievenbus was, echt geslaagd die ruil!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuk zo al die verschillende magneetjes, dat is nog eens goed ruilen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bij mij hangen jou magneten te pronken op het magneetbord in de keuken... ik zal er ook nog even een blogje over maken... sta in de vakantiestand... kan dus nog even op zich laten wachten! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie creaties heb je gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een toffe verzameling...Als je wil kan ik nog gehaakte(lieveheersbeestjes) magneten opsturen?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Inderdaad een heel feest, wat een kleurrijk magneetbord krijg jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat superleuk, zoveel creatiefs met hetzelfde onderwerp.
    Ik dacht dat het de bedoeling was om ook stofmagneetjes op te sturen, maar dit is veel leuker!
    Sterkte met je gezondheid trouwens en veel genot van de Vinexmoestuin.

    BeantwoordenVerwijderen