7 april 2013

Sunday


Vanochtend, zo tegen de lunch
* scrolde ik door de lijst met blogs die ik volg via Bloglovin *
(ik gebruik sinds kort Bloglovin en vind het echt een superfijne manier om blogs te volgen!)

Ik wilde heel snel voorbij het nieuwe blogbericht van Baked Louie's scrollen
want ik ben echt fan van zijn blog en bakrecepten
* Als ik daar even rondneus dan krijg ik zo'n zin om te gaan bakken *
en dat wilde ik nou vandaag nou eens niet gaan doen...
na de chips van gisteren nam ik mij voor weer eens wat gezonder te gaan eten



Maar zo tegen lunchtijd...
dacht ik alweer aan witte boterhammen met hagelslag, wentelteefjes en pannenkoeken...

Maar alsof Louie het wist...postte hij vandaag een heerlijk gezond receptje
heel makkelijk te maken
en perfect als lunch op de zondag

Net op tijd gered door dit heerlijke recept van Louie!

11 opmerkingen:

  1. Klinkt heerlijk, heb ook zojuist z'n blog ontdekt, heerlijk zeg!

    Fijne Zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is 'ie leuk he, die Louie! Ik krijg ook altijd meteen zin om te bakken als ik zijn blog bekijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijkt me wel wat! Gezond en makkelijk (ook wel eens fijn voor de verandering ;-))

    Kleurrijke groet,
    Denise B.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik ben een fan van Louie. Zijn blog staat vol met overheerlijke receptjes. Geniet van je ZONdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oe lijkt me lekker ! Ik ken Louie niet mar dat moet ik dus even gaan veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar ga ik zeker ook eens op kijken. Vind het ook fijn om blogs via Bloglovin' te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb sinds deze week ook bloglovin, eerst even 500 nog wat ongelezen posts wegwerken, maar ben er nu ook erg blij mee, volgens mij mis ik zo niets meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is lekker en lekker makkelijk.

    Doei Doei Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt goed!! Snel klaar, gezond én lekker ;)
    Klik (en save) even door.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, ik ga ook eens kijken! Ben ook op de gezonde toer ;-)
    Fijne week, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen