7 april 2013

DIY Magnets # 1


Magneetborden...
kijk, dat vind ik nou een uitvinding waar je iets aan hebt!


In ons huis hangen er...even tellen..
een stuk of vijf


Er hangen kaarten aan, foto's, ons weekmenu-tje
nuttige briefjes zoals herhaalrecepten van de apotheek - 'niet vergeten' notes
cadeaubonnnen - brieven van school
'wijze' spreuken...


Maar ook...
de meest leuke DIY magneten!
 * Sommige maakte ik zelf, maar de meesten kreeg ik cadeau *
meestal van medebloggers, leuke cadeautjes!

En na al die snapshots hierboven....
zo ziet het magneetbord er uit op mijn meest favoriete plek in huis




Op dit magneetbord hangen mijn 'blogdingetjes'
gekregen van jullie!
Wie herkent iets?
 - Bien - Merula - Susan  - Els - Else - Rosalie - Dina -
(en misschien vergeet ik ook wel iemand...laat het even weten)

28 opmerkingen:

  1. Ik herken mijn kaartje :-) Leuke plek in huis, bij mij is het een prikbord :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super veel inspiratie! :-)

    Fijne week,

    liefs Lisanne
    lisannevandeklift.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk, zo'n blogverzameling, allemaal unieke spulletjes met de hand en liefde gemaakt. Ik herken helaas niets, misschien komt dat er ook nog wel eens van :P.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o das een leuke verzameling zo, heerlijk. Lekker veel om naar te kijken, daar hou ik wel van! En natuurlijk zie ik bekende dingen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vrolijk! En wat leuk dat je de meeste cadeau hebt gekregen. Magneten met verhaal ;) nóg beter. (en ook mooie kaarten!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijk en gezellig overzichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik moet hoognodig magneetborden aanschaffen, yep! Ik heb ook heel veel magneetjes zelfgemaakt en ook gekregen en dat hangt allemaal tegen een deurpost die hoera.. magnetisch is maar de ruimte is vol. Waar haal je een magneetbord, Ikea?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk en vrolijk magneetbord!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat leuk om te zien! lieve groeten Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk bord vol met 'schatten' van al die inspirerende blogsters!

    Kleurrijke groet,
    Denise B.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja heerlijk die magneetborden! ik heb 1 bomvolle in de gang hangen en mijn koelkast moet er ook aan geloven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er gezellig uit!

    groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee zeg. Jammer dat onze koelkast ingebouwd is.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vroeger hing bij ons thuis de hele koelkast op deze manier vol. Zó gezellig! En super leuk om mijn kaartje en vilten hangertjes te ontdekken op jouw bord op je meest favoriete plekje in huis. Dat moet wel in de keuken zijn, toch?

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk zoveel magneetborden! En die gezichtjes, zo leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke magneten! Zo ga ik er ook een paar proberen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi... vooral het meisje met "morgen is er weer een dag" en het roodborstje super :)
    er zitten er nog leuke tussen maar die zou ik kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb al wat stukken van puzzels verzamelt, maar nog niet de nodige 'zware' magneten gevonden...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. En of ik hier kaarten van mezelf herken! Twee zelfs :D. Ik heb twee grote memoborden maar allebei ram vol alsook mijn 3 kaartenrekken ;) hihihi.
    En geweldig leuk al die magneten! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hahaa mijn magneetjes en kaartje!!! ik heb het tijdens onze test helemaal gemist...super leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen