25 maart 2013

Besjes beursje * Ik ben fan!



Kennen jullie de prachtige beursjes van Else
vast wel!
En...wisten jullie dat je die tegenwoordig ook zelf kan maken?

Afgelopen weekend heb ik dit prachtige Besjes beursje gemaakt
* was heerlijk om te doen! *
Ik kocht in de Etsywinkel van Else 


En zo luxe!
Je kan gelijk beginnen met naaien
Else heeft de stof en vlieseline al helemaal op maat geknipt
en alles wat je nodig hebt zit erbij!


Ik ben fan!
Van de prachtige Besjes Beursjes en de fijne zelfmaakpakketjes die ze verkoopt

Wil je ook aan de slag?
ze zijn geweldig, ik zou het hele winkeltje wel leeg willen kopen!

En denk je nou...dat is te moeilijk voor mij...
Else geeft ook workshops bij Elle Aime

22 opmerkingen:

  1. Errug leuk deze! Eerst op naailes, hoor, anders bak ik er niets van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt!!
    Leuk stofje!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb haar alvast opgeslagen bij mijn favorieten. Mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk! Ik wist wel dat ze een winkeltje was begonnen, maar toen ik keek was ie nog bijna leeg. Ga gauw weer kijken!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb de workshop al gedaan, zo'n aanrader, zowel Else als Lisa zijn fijne vrouwen, prima sfeer daar, t is gewoon heel leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hè?
    Ook ik bestelde een zelfmaak pakketje, heb het bijna klaar.
    En zó lief met het bijpassende spiegeltje erbij!

    ook een fan dus...

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vraagje, kan dat zonder naaimachine en kan een leek als ik dit ook...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien kan je het beste even contact opnemen met Else, zij weer er alles van!
      Succes ermee, groetjes, Janina

      Verwijderen
  8. Mooi! gaaf stofje, ziet er heel leuk uit. Zo'n pakketje zou ik misschien ook wel aandurven :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja hoor...ik ben ook geweldige fan! Mooi gedaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig beursje! Ik ga kijken! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja ik ben ook fan, als mijn beurs een beetje voller is ga ik zo'n zelfmaak pakketje bestellen om een nieuwe beurs te maken, voor al dat geld ;) hihihi.
    Maarreh mooi gemaakt hoor! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruik 'm niet voor geld...maar voor lippestift en andere 'damesdingetjes' :), gewoon een makeup tasje dus

      Verwijderen
  12. Heel mooi... zo fijn dat je beetje reclame maakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi! Ik overweeg binnenkort weer eens achter de naaimachine te kruipen voor een clutch (maar ik zie zo op tegen de rits...) Eerst nog wat andere plannen verwezenlijken. Maar bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig!
    Ze heeft ook hele mooie stofjes zag ik in de shop.
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh leuk seg, ik ga ook een keertje kijken, kan best geloven dat je fan bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuk! Je labels zijn trouwens ook erg mooi.

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi is 'ie.
    Het printje van de stof helemaal.
    Respect voor Else!

    BeantwoordenVerwijderen