27 januari 2013

In love...with cookies

Koekjes...
* ik vind ze heerlijk *
probeer ze heel vaak niet te eten
en dat lukt meestal best goed

Maar soms...kan het niet anders
- kan je er gewoon niet omheen - 
en ben je om - hoeveel wilskracht je ook hebt




Want wie kan het nu weerstaan 
als 
iemand waar je zoveel van houdt *
met een recept van Nigella
de aller-allerlekkerste Chocolate Chip Cookies bakt :)

Dus ik zit nu te genieten...van koffie met heerlijke Chocolate Chip Cookies
- waar behalve deze ingrediënten*...heel veel liefde in zit ;) -

* als je de helft van het recept maakt, dan heb je 9 echt grote koeken, het is maar dat je het weet !

18 opmerkingen:

  1. Ik snap dat je ze niet kon weerstaan ze zien er heerlijk uit :-) ik had heerlijke appelcake gebakken en aangezien we hier maar met z'n drieën zijn....je snapt het jij is bijna op haha.... fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kocht weleens chocolate chip cookies, gewoon in een pakje, ik vond ze nooit lekker. Maar als ik dit zie en het recept lees, dan moeten ze gewoon lekker zijn. Ik denk dat ik ze gewoon een keer ga bakken!!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh dat gedichtje dat ga ik bewaren, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo... daar ga ik mezelf eens mee verwennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmmm, jammer dat ik aan de lijn ben, Janina....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou chocolate chip cookies en dan ook nog zelfgemaakt, dat moet wel heel lekker zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mmmmm....heerlijk!
    En leuk vt wonen kaartje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alles met chocolade..hap slik weg, haha! Fijne nieuwe week! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, Nigella's recepten zijn hélemaal oké! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ohhh, iets zelfgebakken kan ik altijd moeilijk weerstaan.....genieten mmmm!

    BeantwoordenVerwijderen