7 december 2012

* Wintersport soepje *

Vorig jaar...o, nee het was nog dit jaar..
- was ik in Oostenrijk -

En daar at ik na een ochtend heerlijk skiën
terwijl het zonnetje scheen op een prachtig terras
boven in de bergen
* Aardappel Knoflook soep *
een wintersport soepje

Kun je het je voorstellen...hoe ik daar zat met mijn soepje
vast wel ...als je vandaag naar buiten kijkt en geniet van de witte wereld


Deze aardappel knoflook soep van AH lijkt erop
- klik hier voor het recept -
en natuurlijk kon ik het niet laten mijn eigen draai aan het recept te geven
ik gebruikte drie keer zoveel aardappels
en vier teentjes knoflook

Dit jaar geen wintersport voor mij...maar dat is niet erg hoor
ik geniet en mijmer gewoon over de vorige jaren
* met een kom van dit heerlijke wintersport soepje! *

16 opmerkingen:

  1. Ziet er lekker uit.. ga ik ook eens proberen.
    Zo'n wintersport soepje zal er nu vast in gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och ja ik vind het zo grappig hoe smaken (en geuren) je weer precies kunnen terug brengen naar een moment!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit klinkt/leest als een heerlijk soepje. Ik ga het zeker eens proberen. En van dat uitzicht op de wintersport? Ja, daar kan ik me alles bij voorstellen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmmmm klinkt heerlijk passend bij dit weer en als voorgerechtje bij mij <3 quiche ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmmmm! Klinkt heerlijk en ik zie t helemaal voor me :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is echt soep-weer he, heerlijk! Soeppie ziet er super uit! Jij geniet bij mij, ik bij jou :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe zalig is het om eerst een lange winterse wandeling te maken en om je daarna te laven aan een verwarmend soepje?
    Wij aten tijdens de lunch een linzen-gember soepje :-)
    xxSas

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat soepje ziet er zeer smakelijk uit. En ik zou zeggen: trek de latten aan voordat je de straat op gaat want hier ligt zoveel sneeuw. Enjoy you're weekend-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er echt heerlijk uit!! Ga ik zondag ook maken! lfs, Femke
    http://femkeido.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, daar is het echt weer voor. Ziet er smakelijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik geef dit door aan mijn kok@home :-) Lekker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooh, ik vind die foto's prachtig met dat roze!
    En de soep ziet er ook fantastisch uit ... Mmmm!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 4 Teentjes knoflook! Love it! Jammer genoeg kan vriendlief dat wat minder waarderen dus ik zal me aan de voorgeschreven dosering houden ;P

    BeantwoordenVerwijderen