6 december 2012

* Wat eten we vandaag...*

Geen idee wat je nu weer eens zal eten...
kijk dan nog eens in het Robin Magazine!


Deze week maakte ik

nog nooit at ik hummus, maar dit is erg lekker

Verrassend smakende en gezellige stamppot Radio van Mums boven
alleen de naam van dit gerecht (en de herkomst daarvan) is al zo leuk!
de smaak van de stamppot voert je terug naar de jaren '70
- tenminste, bij mij dan...-

En tot slot
- heerlijke tortellini met rucolasaus van.... geen idee...wie weet het? -

En natuurlijk maakte we voor Sinterklaas ook nog kruidnootjes
* met de speculaaskruiden die ik kreeg van Zoete kers

10 opmerkingen:

  1. Hmmm...klinkt allemaal lekker. De foto's zijn ook mooi, doen me nu al watertanden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tot dusver de blogpauze... :-)
    Vooral dat receptje van de tortellini spreekt me aan. Ik ben verzot op Rucola. Da's echt een smaakBOM in je mond. Mmmmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen dat je 'mijn' stamppot zo lekker vond! We eten 'em zelf ook regelmatig :)
    En wat een leuke blog heb je, ik ben meteen volger geworden!
    groetjes, @Mums

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alles goed en wel die receptjes...maar wat heb je er schitterende foto's van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja er staan prachtige recepten in het blad,leuk dat je er ook al van geprobeerd hebt!nice pica's ♥
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mmm hummus, ik kom "den overschot" wel opeten! Hier ook een toprecept!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het water loopt me in de mond, vooral bij de houmous (of hummus...). Lekker!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt goed :)
    En als je nog meer kook en bak inspiratie wil, dan moet je eens op dit prachtige kookblog kijken: http://onno-indekeuken.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super dat je zoveel maakt uit ons magazine! Van de week zal ik er weer wat over op de site zetten, met jouw mooie foto's erbij. (Zijn echt mooi!)

    Ohja, de tortellini is van Yvonne (terug te vinden in de colofon ;) )

    BeantwoordenVerwijderen