15 december 2012

* Kerstsfeer in huis *

Gezellig om het huis weer in kerstsfeer te brengen
* de kaarsjes aan zodra het buiten begint te schemeren *
en op de radio heerlijke kerstmuziek 
- daar kan ik zo van genieten -
Lekker knus, gezellig en kneuterig
oftewel
 * het nieuwe 'hip' - toch?! *


Met takken uit het bos maakte ik een kerstster
- de eenvoud daarvan vind ik o zo mooi! -


De sloophouten kerstboom werd van zolder gehaald
- en de meningen zijn erover verdeeld -
Ik vind 'm prachtig - maar geen kind van mij die dit met mij deelt
* daarom kocht ik vorig jaar ook nog twee kleine gewone kerstboompjes *
Dit jaar nog niet...maar of ik dat ga volhouden?!

De kerststal van keramiek met al z'n schattige schaapjes staat ook weer op de kast
- heel veel witte schaapjes -
en één zwart schaapje, je ziet 'm nog net op de foto links in de hoek


De hertjes heb ik verdeeld over twee stolpen
* met autootjes erbij *

En de lege glazen yohurtpotjes - kreeg ik een paar jaar geleden van een van mijn
- maandagochtend koffievriendinnen -
ze nam ze mee uit Frankrijk
Ik plakte er een mooi maskingtapeje op en deed er een waxinelichtje in
* weer heel eenvoudig en mooi *


En mocht je benieuwd zijn wat er in al die pakjes zat die ik verstuurde
* heel veel hartjes *
Ben toch blij dat ik ze heel even voor de foto in de kerstboom heb gehangen
- voordat ze verspreid werden over Nederland en België -
ik hoop dat ze het lukt
* om een beetje liefde te verspreiden *

37 opmerkingen:

  1. Ik vind 'm super je boom ! Helemaal met al die harten ! Oh ik lees dat je er nu weer wat anders in moet hangen, maar komt vast goed hè !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vrolijkheid ten top :-))
    ik wens je een hele fijne zaterdag, liefs IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap gedaan!!! Houten kerstbomen zijn echt een hit dit jaar. Ik geef je helemaal gelijk dat je hem van zolder haalde. Hier komt de sfeer ook beetje bij beetje uit de dozen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. spread the love! Super. Ziet er mooi uit joh. Zelfs de autootjes onder de stolp zijn leuk ;)
    Ik kan me voorstellen dat niet iedereen zo'n sloophouten kerstboom mooi vind hoor (ikke wel). Ik ben natuurlijk erg benieuwd waar de poppetjes dan komen te hangen! Ik doe ze vandaag op de post (en dan heb je ze waarschijnlijk.... ehm weekend dus dinsdag pas!?.....)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ook weer zo gezellig hier! fijne decembermaand!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke plaatjes, je harten zijn zó mooi!
    En de oma van je man? ik vind 'r geweldig en ik ken er niet eens.
    De eerstvolgende keer als ik weer eens iets bak....
    (en nee, niet in de cupcakejes voor de kinderen)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou het is gelukt hoor ha ha...ik zie die van moos ook te hangen ☺ ......wat ontzettend lief nogmaals van je.....ze zijn werkelijk prachtig ♥ enne die kerstboom vind ik geweldig leuk!!!!!!!!!
    de eigen gemaakte ster van takken is een plaatje van eenvoud ♥ nu ja alles wat ik zie hihi

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je boompje is prachtig, zo gezellig!! Jouw hartje hangt inmiddels in onze boom , staat ook op mijn blogje. Fijn weekend nog! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem wel mooi, die plankjesboom. En die ster... geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, dat nieuwe hip. I love it :)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wouw, wat een heerlijk sfeertje!!! De ster...die staat nog op m'n to do lijstje, vind het zo mooi! En het zwarte schaap...ach, how cute :-)
    Mooi zeg, je 'spread the love' actie!!!

    Wens je een heerlijk, kneuterig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er prachtig uit allemaal!
    Na het snoeien in de herfst heb ik ook prachtige takken bewaard maar die liggen nog achter in het tuinhuis. Den niet dat het er dit jaar nog van gaat komen met mijn hand maar gelukkig lopen ze niet weg, volgend jaar misschien!
    Het 'Spread the love-hart' dat ik van je kreeg hangt in de kamer aan de deur, heel gezellig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die ster, zo mooi! Staat ook nog op mijn to-do-lijstje.
    En die yoghurtpotjes heb ik ook, meegenomen van Corsica. Mijn lief schudde destijds alleen z'n hoofd maar zei wijselijk niets.... :)!!
    groetjes Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je boom is leuk en een erg gezellige sfeer in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jouw blogberichtje is in elk geval al één en al liefde! En ik ben gek op je boom!!! Wel 1 vraagje: waarom staat het zwarte schaapje helemaal op het hoekje van de foto? Het beestje heeft al de pech dat ie het zwarte schaap is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk leuk leuk! Ik vind je sloophouten boom geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi hoor. En hip ja, zeker! En die autootjes bij je hertjes vind ik super.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooi blog, ik ga je volgen, groetjes Tiene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt een geweldig blog en ook ik ga je volgen. Ik ben zelf net begonnen daarom is het ook zo leuk om te kijken hoe anderen het doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ziet er allemaal heel leuk uit!
    Ik heb vandaag 'jouw' engeltjes ook ontdekt! (in mijn blog meer erover).
    Dus mocht er nog eens een kapot vallen (niet te hopen natuurlijk).....
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. waauw, ik vind je boom geweldig, wat een leuk idee - ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dank je wel voor het, via Jenneke, toesturen van een geweldig mooi hart!
    Ik was er helemaal stil van. Hij hangt hier nu heel mooi te wezen op een speciaal plekje in de huiskamer!

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een gezellige kerstsfeer! Ziet er echt heel erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind je kerstboom superleuk! Mooi zo met die lichtjes erin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow, wat een leuk blog is dit via Jenneke kwam ik hier terecht, ik hoop dat je inderdaad veel liefde verspreid met je hartjes, een was al goed raak via Jenneke, de warmte knalt van mijn computer scherm
    Ik ga je volgen, ik heb zelf nog niet zo lang een blog maar moet nog even uitzoeken hoe ik de linkjes plaats naar jullie, ik heb Jenneke nu maar vernoemt, maar het is geen echte link, ook de weggevertjes van iedereen kun je ergens plaatsen, ik heb weer huiswerk voor deze week, en jij een volger,
    Fijne zondag, met veel warme liefde
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. love the hearts..your home looks very cozy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik hou er ook zo van! En je sloophouten kerstboom? Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het geeft echt licht en warmte... leuk gebracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik vind je sloophouten boom juist leuk! ( moet wel, want ik heb er zelf ook een) Maar Sam vind onze boom met witte kerstballetjes ook niks; kleur moet het zijn volgens hem. hmmmmm! En ik ben heel blij met mijn cadeau-hartje-spread-the-love....

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh wat ziet het er gezellig en mooi uit bij jou!! Superleuk hoor! En ik vind die hertjes onder die stolpen echt geweldig!
    Geniet er maar van!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh mijn oog ziet Mini'sss, okay ik heb wel effe op de foto moeten klikken, want ik kijk/lees op mijn iPhone schermpje, is natuurlijk wat anders als een groot pjoeterscherm :p.
    Maarreh is jij nu een Mini rijdster en kennen we ons misschien van Mini meetings??
    Ben er nu toch wel benieuwd naar ;).
    Warme groetjes en knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow, die hertjes onder die stolpen! Leuk! Eigenlijk allemaal leuk! Fijne sfeer!

    BeantwoordenVerwijderen