1 november 2012

* PINK *



20 opmerkingen:

  1. Zo'n vrolijk kleurtje dat ze me al doen verlangen naar de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, dit wordt zo echt wel een bakblog hoor..! Vinden we trouwens helemaaaaaaaaaaal niet erg ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er toch heerlijk en mooi uit!
    Ik hou ervan :-)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd zo een mooie foto's!
    Ziet er lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ze zo lekker zijn als ze eruit zien;... Hmmm!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me óók weer super lekker! Tja, ik lus nu eenmaal veel... ;) Schattig kaartje op de achtergrond, heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sweet in alle opzichten :)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die zien er echt super lekker uit mjam.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh jum! Dat moeten echt heel lekkere koekjes zijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh-die kleur doet het 'm ook-geweldig. Die gekleurde macaron's vind ik er ook zo super van kleur. Ik was bij V&D en zag ze daar-lijken me moeilijk om te maken. Daar weet jij cast meer van. Fijne vrijdag-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vast heel fleurig op de salontafel :-) Smakelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hello,
    I visited your blog today - I saw you on sweet Francis' blog. I like pink cookies too, they are yummy. You have such a charming blog, and many unique pictures on here. Me and my daughters also have a blog, and we would love it if you could visit us and follow. I would enjoy coming back to visit with you. Your blog is colorful, pretty, and very cheerful to me. I hope to hear from you, and have a sweet day.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    BeantwoordenVerwijderen