8 november 2012

* Ritstasjes *

In de herfstvakantie was ik in Antwerpen
* en bezocht de ' lapjeshemel' van Julija *
Wat jammer dat deze winkel niet bij mij om de hoek zit!

Hoewel....
* voor mijn portemonnee zou dit niet zo best zijn *
Want van bijna alles in de winkel van Julija word ik een beetje hebberig :)

Maar ik wist me in te houden en kocht 'maar' drie prachtige lapjes stof
en maakte hiermee -tot nu toe- o zo mooie ritstasjes
Wat zal ik er verder nog eens mee gaan maken?



Ritstasje 1 - voor

Ritstasje 1 - achter

Ritstasje 2 - voor
* mmmm, mag ook wel eens gestreken worden *

Ritstasje 2 - achter
En mijn favoriet...met appeltjes




25 opmerkingen:

  1. Oh, dit is zooo schattig & mooi!
    Fijne dag vandaag!

    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa, I looooove Julija's. Ik was er ook pas, zoals je weet ;-) Ik wil nog steeds ene keer een ritstasjes workshop van je! Hahaha!!
    Groet!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig! Maar mijn favoriet is de telefoon. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouw super mooi! Vooral de laatste twee! SUPER!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Owh, heel erg leuk! Die met de appeltjes is idd helemaal geweldig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad superleuke stofjes! Gelukkig voor mijn portemonnee is Antwerpen een beetje ver weg.....
    Leuke tasjes hoor!
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige stofjes! Dat zijn nog eens vrolijke ritstasjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha ja, ik heb ook steeds dat gevoel als ik daar binnenkom. Eerst ga ik maar 1 of 2 stofjes meedoen en tegen dat ik aan de kassa sta .... :-) Mooie tasjes gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw mooi zeg! leuke stofjes, zeker de 2e (oude telefoon)!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oef die moet hier ook niet om de hoek zitten...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi!!! Doe jij uw ritsen zonder flapjes? Werkt dat goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heul Gaaf
    Die met de telefoon vind ik echt super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke tasjes/stofjes zeg!!!!
    vooral die met die ouderwetse telefoon is echt leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooi! wat een leuke stofjes! knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi zeg! En wat leuk dat je meedoet met Link Your Stuff. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen