26 oktober 2012

* Recept Dreamstuff - Robin Magazine *


Misschien denken jullie inmiddels
* dat dit een soort van kook- en bakblog aan het worden is *

Dat is niet zo...dat lijkt maar zo ;)
- Op het moment bak ik gewoon graag en veel -
en ik vind het leuk om dit met jullie te delen
* En hier in huis vinden ze mijn 'bakmanie' ook best te verdragen *

En binnenkort ga ik heus wel weer naaien, haken of misschien wel breien....
- Ik ben trouwens op zoek naar een goede handleiding om kabels te leren breien -
Iemand een tip?  


Ik maakte een chocoladetaart uit het Robin Magazine
- Echt een heerlijke taart, zeker voor de échte chocoholics! -
* Een recept van Dreamstuff *
Leuke blog trouwens...ga ook even kijken!


Wil je deze taart ook maken?
 - Die het ook heel goed doet als toetje dessert bij een etentje, lekker met een beetje slagroom -
Het recept staat op bladzijde 36 in het Robin Magazine
* En voor het eerst in mijn leven maakte ik een recept aan de hand van een tekening *
Ook leuk!


En mocht je het magazine nog niet in huis hebben


* Fijn weekend *

14 opmerkingen:

  1. Jammie!!
    Stuur al je lekkere recepten maar op hoor! :-))

    Ik heb net het Robin Magazine online gekocht, ben benieuwd!

    Fijn weekend!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh lekker!
    Bedankt voor de granny tutorial!!! helemaal super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mjam.... heerlijk ziet 'ie eruit! Denk dat ik hem ook ga maken (ben dol op choco). gelijk ook volger geworden bij Dreamstuff, mooi blog!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmm, dat ziet er weer super lekker uit! Je steekt me wel aan met dat bak-virus van jou. Ik ga dit weekend de oven ook maar weer eens opwarmen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, ik dacht even.... het lijkt wel een kook- & bakblog....hahaha
    Nee hoor, bak jij maar lekker door en ik vind je recepten top.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is dit niet een kook- en bakblog??
    Die taart ziet er serieus hemels uit! Een stukje deze kant op a.u.b! ;)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad, ik lees ook met verbazing dat dit helemaal geen bakblog is...
    En dat magazine, ik probeer het te negeren na net het boek van mme zsazza en de nieuwste Flow te hebben binnengehaald. Maar als 'jullie' zo doorgaan... *zucht*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er weer heerlijk uit, ben persoonlijk groot fan van je recepten! Ohja en op mijn blog staat een uitgebreide tutorial kabels breien hier: http://sascha-lovetoknit.blogspot.nl/2011/11/een-lesje-in-kabels-breien.html

    Sinds vandaag trouwens ook video's om kabels haken, ook erg verslavend;)

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hmm, njammie! Ik vind het best fijn, al die inspiratie over bakken-op-een-niet-bakblog :-)
    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Top, dat het gelukt is om de taart te maken n.a.v. mijn tekening. Dat is de ultieme "Proof of the pudding", of van de taart natuurlijk. Gaaf zeg, daar word ik helemaal vrolijk van. Ook dat je de taart lekker vindt, echt voor chocoholics dat klopt dus. En de recepten die van jouw in het Robin magazine staan ga ik ook zeker uitproberen, wordt vervolgd dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank je voor de reactie op mijn blog. De pastasalade is inderdaad heel erg lekker. Ik las jouw koekjesrecept en dat lijkt me ook heerlijk, mmmmmmm. Goed weekend. X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jaaa..ik haak af hoor...het wordt me hier veels te lekker allemaal:-))
    Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen