31 oktober 2012

* Maak indruk met appeltaart *

* Als reactie op mijn zelfgebakken taarten en koekjes *
hoor ik regelmatig
'wat heerlijk, zo jammer dat ik dat niet kan...bakken'

Duhh...dat vind ik dus echt nergens op slaan!
 *Iedereen kan bakken, gewoon even zin maken en ervoor gaan *
Begin gewoon simpel en maak een appeltaart....gewoon uit een pak* van Honig
* en dat houden we onder ons 
En gegarandeerd dat jij - als 'ik-kan-niet-bakken-bakker' - indruk zal maken!


Honig heeft een nieuwe appeltaartmix op de markt gebracht
* Boeren appeltaart met romige crème *
En deze taart die kan iedereen maken, ook als je geen keukenprins(es) bent

Die romige crème die doet 't - die maakt van deze taart een TOPTAART
en
- in dit pak zit voldoende deeg om ook de bovenkant van je taart rijkelijk met deeg te beleggen -
Dat kunnen echt niet alle appeltaartmixen zeggen!


Dus beste 'ik-kan-niet-bakken-bakker'
* Op naar de supermarkt *
Koop een pak Honig Boeren appeltaart met romige crème
- alles wat voorop het pak staat, dat is je boodschappenlijstje -


Volg dit recept - het recept staat ook op het pak
Doe je best en ik weet zeker dat het je gaat lukken!

En staat de taart in de oven...
klop dan nog een beetje slagroom
Zing een liedje - hang een slinger op
En na een uurtje
kan je genieten van de allereerste supergoedgelukte eigengebakken appeltaart!
* Je bent een toppertje! *

En nee...dit is geen gesponsord bericht...hoewel ik dat best zou willen..
- alle taartmixen van Honig, Koopmans of welk merk dan ook testen -
lijkt me geweldig!

17 opmerkingen:

  1. Lekker! Ik ga het proberen!

    Mag ik dan bij je testteam om te proeven??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eh..heb je ook tips voor mensen die teveel deeg snoepen en dan niet genoeg overhouden voor de bovenkant vd taart?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, heel herkenbaar. Weet je wat helpt...op een heel heet mintsnoepje, zoiets als Fishermans Friend, zuigen terwijl je het deeg maakt. Het helpt echt!

      Verwijderen
  3. Owww ik word kilo's dikker als ik alles zou maken wat ik hier zie want alles ziet er immers zooooo lekker uit!
    Wat een mazzel trouwens van die neon ritjes.. Goede vondst zeg! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lekker taart met een mooi hummeltje!

    Het recept van de "knolstamppot met blauwe kaas" heb ik net afgedrukt waarvoor veel dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goede tip! Die nieuwe mix kende ik nog niet. En ben het met je eens hoor, iedereen kan bakken! Zonde ook om het niet te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het allerlekkerste appeltaart recept is een taartmix die niet uit een pakje komt.... Mag ik jullie wijzen op deze toptaart met zoveel deeg dat je genoeg ervan kan snoepen en dan nog deeg over houdt? En je altijd alle ingredienten in huis hebt voor je basisvoorraad. Dus ook op zondagochtend om vrijdagavond om 22.00 uur.
    Check it! http://god-en-gezin.blogspot.nl/2011/07/de-lekkerste-appeltaart-van-de-hele.html

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou dat vind ik nou ook, iedereen kan toch wel bakken, heel internet staat tegenwoordig vol met bakfilmpjes voor als je echt niets weet ;-) Je taart ziet er weer heerlijk uit mmmm.

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ha.ha wat een leuke post. écht wel reclamuh! en heel leuk verpakt. Ik zou bijna appeltaart gaan maken, zo aanstekelijk is het. maar het is tuh laat.
      22.51.
      Jammur! Welterusten.

      Verwijderen
  8. Ik denk dat deze van het weekend in mijn winkelwagentje gaat belanden. Klinkt erg lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja iedereen kan wel bakken :) Wat ik wel vaak heb is dat het resultaat vaak tegenvalt hahaha! Maar mijn pasteis de nata lukken wel, dus ik geloof dat ik die binnenkort maar weer eens ga maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal mee eens, ik hoor ook veel dat ze niet kunnen koken, er geen tijd voor hebben. Kijk iets minder tv en sta iets langer in de keuken. De heerlijkste ding kunnen uit je vinger komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ja maar ja maar soms he..... dan lukt het toch niet zo goed (althans dan ziet het er niet zo mooi uit als op het plaatje)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt voor de tip. Jouw taarten zien er sowieso al veel lekkerder uit door de knappe presentatie!!Alleen al naar kijken is genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind je gewoon grappig! ik zit hier in mijn eentje achter mijn scherm te gniffelen!
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oke, oke, ik kan er nu echt niet meer onderuit, zelfs ik moet aan 't bakken! Nee echt, je maakt me stiekem enthousiast! Deze ga ik ZEKER binnenkort proberen!! Thanx ;-)
    En je roze koekjes... ja, die vind ik dan weer te leuk om op te eten!

    BeantwoordenVerwijderen