21 oktober 2012

* DDW *

Zin in een uitje?
- deze week -
 Dutch Design Week in Eindhoven

* Ik ga hier bijna ieder jaar naartoe, ben fan van de Designweek *


Ik was vanochtend op een van de locaties, Area Strijp
* bewust zonder fototoestel - ook wel eens lekker rustig *
en dus schoot ik deze 'in-het-echt-is-het-leuker-plaatjes' met mijn telefoon
- en echt...in het echt is het veel leuker dan wat je op deze foto's ziet! -
Later deze week ga ik zeker nog een of twee ander locaties bezoeken
Je ben fan of niet tenslotte!

Lees hier alles over het programma
* En ga ook genieten van de DDW - al was het maar om de stand van Etsy te bezoeken! *

5 opmerkingen:

  1. Oooh, het is al weer tijd voor de DDW. Wat zou ik daar graag eens naartoe willen. Meteen noteren voor volgend jaar, want komende week komt er niets van. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lijkt me nou zooo leuk!
    Maar ik ga deze week ook niet redden helaas...
    Maak jij verder nog foto's, dan kan ik die bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er wel héél gaaf uit allemaal, ik zal het ook via jou moeten volgen, dus dat doe ik dan maar al te graag:-)) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hippe dingen, op jouw foto's! Ziet er wel de moeite waard uit, dus blog ze hier maar, kunnen we mee volgen met z'n allen :-)

    BeantwoordenVerwijderen