26 september 2012

* Zomer naar herfst *

Het mag dan misschien wel echt herfst zijn..waar ik van geniet...
maar ik weet en begrijp ook heus wel dat de herfst niet voor iedereen genieten is...


dus gisteren plukte ik wat prachtige roze bloemetjes, gewoon in de berm...


voor mezelf, 
maar ook voor iedereen die niet blij is met de herfst...
of de overgang van de seizoenen minder fijn vindt...



en maakte ik wat zomer / herfst fotocollages..


en zeg nou zelf, deze prachtige roze bloemetjes...
die nu nog in de natuur groeien...
(net als mijn tomaatjes overigens...)
zelfs in de herfst lijkt het wel een beetje zomer, is dat nou niet fijn!


Fijne woensdag xx

14 opmerkingen:

  1. Mooie foto compilatie! Ik ben dol op de herfst en geniet met volle teugen.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie collages! Ik vind de herfst ook een fijn seizoen! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's, ik ben dol op de herfst hoor! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh de vruchten van de herfst!

    zo mooi
    zo lekker

    ik ben er dol op! ik ben een echt herfstkatje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige collage...het maakt de overgang wat zachter ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig geplukt boeketje! Is mis de herfst..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie plaatjes hoor! Ik ben ook blij met alle seizoenen zo op z'n tijd,
    maar de lente en de herfst zijn mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zéér mooie collage! Ik zou ze zo uitprinten en ophangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi hoi nog een keer...leuk dat je mee doet met mijn "cadeautje"! Dààg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi!! Ik vind je uit de berm geplukte bloemetjes heel mooi. Maar de herfst, daar houd ik ook van hoor. Al die bladeren die zo mooi verkleuren! En dan heb je van die dagen dat de zon schijnt.. en dan naar het bos.. heerlijk!! Het liefst elke (dag) zaterdag! En zondag! En de rest. :)) Xx Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aaaah dankjewel!! En mooie bloemetjes!

    BeantwoordenVerwijderen