2 september 2012

* Koekje(s) erbij? *

 
Zin in heel veel koekjes?

 
Met dit recept zijn ze zo gemaakt. Zeker 80 (ja...tachtig!) koekjes kun je hiervan maken.
Dus...de helft van het recept, of een kwart, is ook meer dan genoeg!


En omdat er geen M&M's in huis waren, en er geen zin was om hiervoor naar de supermarkt te fietsen, gebruikten we gewoon een in stukjes gehakte chocolade reep.
Mocht je je afvragen wat zuiveringszout is, dit is baking soda en te koop bij de toko.
 

Ik ga koffie zetten en neem er nog maar een koekje bij.
Fijne zondag!

17 opmerkingen:

  1. Het bakseizoen moet hier ook maar weer eens beginnen! :)
    Bedankt voor dit recept.
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er lekker uit.. En mooi, die bovenste foto!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat ziet er heerlijk uit, mooie foto's heb je er inderdaad van gemaakt.
    Ik sla het recept op :)
    Ik koop veel bakbenodigdheden bij de natuurdrogist, die hebben vaak ook een reform-afdeling waar dit soort dingen verkrijgbaar zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mmmmm zou zo een hap uit het scherm willen nemen maar moet streng zijn!!
    v.a morgen is het weer gebeurd,back to normal life...
    Met 2 uitzonderingen hihi,feest op woensdag en donderdag(mijn zoon en ik zijn jarig)
    En ik ga lekker zelf taarten maken,mmmmmmm.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar krijg je toch zin in!
    Ga ik eens uitproberen want je hebt een goede smaak (koekjesneus bij uitstek :))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeeeeeh, nu krijg ik MEGA trek!
    Ziet er erg lekker uit, Jammieeeeeeee!!!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als je ze nou niet op krijgt he, dan mag je gerust wat opsturen hoor ;)
    En lees ik dat nou goed in het recept...bakboter? Croma? Want dat versta ik onder bakboter :)

    Coole foto's heb je weer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weet je, dat was me niet eens opgevallen! Dus ik gebruikte gewoon roomboter, lijkt mij ook de bedoeling. Maar mocht iemand het gaan uitproberen met Croma...dan ben ik wel heel benieuwd naar het resultaat!

      Verwijderen
  8. wauw ze zien er ook nog eens super mooi uit in dat mooie blikje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk lijken ze me! Zuiveringszout kun je ook kopen bij de Apotheek of de Natuurvoedingswinkel, en volgens mij ook gewoon bij de Etos.
    Ik ga ze proberen... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik krijg nu al zin in deze koekjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En de overige 79 stuur je maar op naar België! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oke, echt geen idee waarom maar bij het zien van de eerste foto moest ik dus aan het liedje 'Twips' denken uit 'Ja zuster, nee zuster'... (http://www.youtube.com/watch?v=BAhbAnI9f6c)

    Koekjes zien er trouwens heerlijk uit! Die ga ik ook eens proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen