23 september 2012

* HOME*

Home op zondagochtend...


..de herfst is begonnen...mijn favoriete seizoen...


...het seizoen waarbij de natuur zulke prachtige kleuren krijgt....


..we zijn meer thuis, meer binnen, met de kaarsjes aan...


..en dan ga ik het daar weer, nog meer, gezellig maken...


..met al mijn fijne spulletjes...fair trade, (kringloop)design, handmade en gekregen...spullen met een verhaal...


..HOME, de fijnste plek die er is!


* Fijne zondag, geniet van de herfst vandaag *

23 opmerkingen:

  1. Dat is natuurlijk helemaal niet erg om binnen te zijn, tussen zulke mooie spullen! Prachtige foto's!! Jij ook fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie foto's en wat een gezelligheid. Klinkt misschien raar maar af en toe mis ik die Belgische koude, hier is het momenteel nog 28 graden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey nog een herfstmens, ik ook! Wat een leuke inkijkjes in je huis, gezellig! maak er een leuke zondag van! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ook al is de herfst niet echt mijn lievelingsseizoen, toch kan ik er ook van genieten dat de avonden gezelliger worden, lekker voor tv of met een goed boek in de zachte zetel kruipen, dekentje om je heen en enkele kaarsjes erbij... knus!
    Voor jou ook een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben ook gek op de herfst, zoals je al kon lezen :-) Ga je wat leuks haken?
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne plaatjes, heb meteen zin om thuis ook wat te gaan doen.
    Fijne zondag!

    Liefs Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier zijn de kaarsjes ook al aan! Wat ONTZETTEND leuk om een keer plaatjes van je huis te zien... 'k Vind het allemaal mooi, super! Ja echt, daar geniet ik zo enorm van; het huis zien van de persoon achter de blog :-)

    Fijne dag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto!!!
    Heerlijk vooral als het zonnetje erbij komt kijken.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met een lekkere kop thee ben ik er eens voor gaan zitten om twee maanden achterstand van je blogberichten in te halen. Wat een heerlijke recepten, mooie foto's en nieuwtjes heb ik gezien en gelezen. Gefeliciteerd met de lancering van je Etsywinkeltje en de verkoop van je eerste memoryboekje, dat er maar vele meer mogen volgen!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijke plaatjes zeg, gezellig :-) en ja, wat is het lekker de herfst. Ons kacheltje staat ook al lekker te branden, genieten.

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh leuke home heb jij! ik denk dat mijn give away er ook mooi bij zou staan. ZIn om mee te doen?

    http://eenkloddertjerozehier.blogspot.nl/2012/09/een-bloemetje-give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja dat is dan wel weer leuk aan de herfst kaarsjes aan en lekker prutsen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige plaatjes!
    Ik hou van alle seizoenen...maar geniet nu ook hoor!
    Lekker binnen,ontwerpen,maken en genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha, daar zou ik me nu ook wel thuis kunnen voelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijke frutsels heb je in huis :)
    Fijne maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige foto's, van een prachtig huis (volgens mij!). Fijn om zo van je eigen huis te genieten. En ons mee te laten genieten. Dank je wel.. was je maar echt m'n buurvrouw. ;) 'k Zou best op (elke) maandagmorgen (i.p.v. elke dag zaterdag) een bakkie bij je willen doen. :)) Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk...ik ben ook bezig steentjes te schilderen. Is leuk werk. En ik herken wat spulletjes die hier ook staan. Je hebt er weer een mooie presentatie van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een fijne dingen! Mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen