25 september 2012

* Groen + Bruin = ... *

Het begon met de intrede van de herfst....de kaarsjes gingen 's avonds weer aan en ik keek eens goed rond in onze woonkamer....tijd om weer eens iets te veranderen.


Ik kocht een rolletje behang voor achter de kast (ja, dat zie je echt wel, ook al plak ik het achter de kast :)...
Petit Fours...alleen de naam van dit behang is al zo gezellig.

In de behangwinkel waar ik het ging uitzoeken werd ik alsmaar niet geholpen, dus bestelde ik het op internet...alleen mag het van mij nu wel eens gebracht worden door de postbode...


Dus besloot ik mijn focus even te verleggen en 'rende' door de Ikea voor wat nieuwe binnenkussens.


En stuitte bij de kringloop op prachtig geborduurde (en inmiddels frisgewassen naar Robijntje ruikende) vogeltjes...en beeldjes (nee, die komen niet in de woonkamer, dat is toch net iets te...denk ik...)


En ik spitte mijn altijd maar groeiende stoffenvoorraad om naar groene, bruine en gele stofjes en bandjes .


En ga nu aan de slag en een hele berg nieuwe gezellige bruin-geel-en-vooral-groene herfstkussens maken, grote, kleinere en langwerpig.


See you later...als de kussens af zijn!

18 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! en die kleuren geven echt een herfst gevoel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleuren! wat zal dat een heerlijke herfst worden!
    Ik zit nu echt even naar mijn eigen kussens te kijken...
    die zien er wel erg zomers uit...zal ik dan ook maar...andere kleuren...?

    Fijne dag en ik ben benieuwd naar het eindresultaat en je behangetje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je er weer fijne foto's van gemaakt met al die bij elkaar gezochte prulletjes (en mooie stofjes). Ik ben benieuwd naar je behangetje voOr achter de kast ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's, mooie kleuren! Succes met je kussens:) Groetjes Judith♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk behangetje!
    Enneuh, ik vind de kleuren in de herfst prachtig hoor, begrijp me niet verkeerd...maar van die herfststormen..dat vind ik vreselijk! :) Maar zoals vandaag met het zonnetje erbij; heerlijk!
    Ben benieuwd naar je kussens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk om je interieur aan te passen aan het seizoen. Goed idee. Die groene lintjes zijn mooi!! Ben benieuwd naar je behang!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een gaaf behang zeg. Heel mooie kleuren!! Hopen dat je toch snel in huis hebt, dan kun je 't lekker gaan opplakken! Succes ook met al je anderen dingen. Leuk trommeltke, leuke stofjes.. alles leuk. :) Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo begint de herft heel fijn en dat voor een echt lentemens als ik. Dankjewel!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's heb je gemaakt, ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat straks!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Spannend, ben heel benieuwd naar het resultaat. Mooie sfeervolle foto's! Hier staat al een hele tijd een pot groene verf voor de salontafel... maar ik durf nog niet zo goed... best groen ineens dan. Succes met je kussens!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke speulletjes. vrolijke foto's, zo kan de herfst niet meer stuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OK alligator, see you later! Ben benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik had precies hetzelfde idee. Heb ook zin om de kussens eens lekker te veranderen en je gelooft het niet: maar ik dacht aan okergeel en legergroen.... Ook toevallig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke fotoos!!
    Mijn oog wordt gelijk naar die fijne stofjes getrokken, het is echt een verslaving;-))
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh bah wachten op behang voor achter je kast,,,Ik ken het hihi ze hadden tegen mij gezegd 1 dag maar ze bedoelde anderhalve week !!
    Enne ik heb die poppetjes dus wel gewoon in de woonkamer!!
    Mooi kleuren allemaal,ben benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke beeldjes heb je gebruikt voor de foto s en wat een mooie foto s echt een herfst gevoel krijg ik ervan super!!!
    Ik ben nu wel erg nieuwsgierig hoe je kussens gaan worden heel veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gezelligheid allemaal! Heerlijk he die herfst :)

    BeantwoordenVerwijderen