24 augustus 2012

* Begin het weekend op vrijdag... *


...met bosbessen scones

Soms heb je het nodig...gewoon een dagje extra weekend. Dus begin ik deze week mijn weekend al op vrijdag en bakte vanochtend vroeg voor ons ontbijt scones met bosbessen. En nee, dat is echt niet 'veel gedoe op de vroege ochtend', want ik gebruikte namelijk een kant en klare bakmix...en dan is het echt een 'eitje'.


Ik gebruikte een bakmix voor British scones en volgde het recept wat je hier kunt lezen. De rozijnen heb ik vervangen door 100 gram verse bosbessen.
 
Fijn weekend! Enne...weet je nog niet wat je gaat doen, misschien bosbessen plukken? Ik kreeg deze bosbessen van een vriendin en zij heeft ze zelf geplukt bij een bosbessenkwekerij, misschien een leuk idee voor dit weekend :) 

12 opmerkingen:

  1. Dat ziet er ook weer heerlijk uit! Ik ga vanavond proberen je taart (roze met geel) te bakken! Ben benieuwd of me dat gaat lukken.
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk! En geniet van je lange weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er heerlijk uit en bosbessen passen helemaal bij deze tijd van het jaar.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kei leuk idee en mmm zo'n langweekendontbijtje! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er lekker uit. Fijn weekend!
    Groeten, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zeg!!
    En ja bessen plukken hebben wij toevallig in de vakantie ook gedaan,super leuk om te doen!!
    Ik heb nu even pauze en dan mag ik weer tot 21.00 en morgen ook maar vanaf 17,00 morgen ga ik ook lekker genieten van mijn vakantie:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, goed idee. Zal eens kijken of ze de mix hier in de supermarkt hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er goed uit!! Enne.. ons weekend zit al 'n beetje vol. ;) We gaan mijn zusje morgenvroeg van Schiphol halen! (zij is naar Uganda, Afrika geweest) En we hebben twee verjaardagen. En verder heb ik ook wel zin om nog wat thuis te zijn met elkaar! Fijn weekend! Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh-ik heb er gelijk zin in-heerlijk-heerlijk-heerlijk. Da's nog es lekker opstaan-mooi weekend gewenst-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen