13 juli 2012

Simpel & Snel


11 opmerkingen:

  1. Ziet er lekker uit!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er inderdaad lekker uit..en volgens mij gaat mij dat ook nog wel lukken om te maken. Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeerlijk!! Hier houd ik ook van!! Alleen hier is er verder niemand die het ook lekker vind, helaas. Ik vind het ook lekker in combinatie met een broodje en dan ook met brie erbij. Smullen!!!!
    Fijn dat de envelop is aangekomen. En dat je 'm leuk vond. 't Is heel graag gedaan. Het is vaak zo, als ik eenmaal met iets bezig ben, kan ik niet meer stoppen en dan moet ik uitkijken dat ik weer niet doorsla ofzo.. dat 't weer TE wordt. Maar, ik vond 't in ieder geval leuk om voor je te maken/doen.
    Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmm... Heerlijk hé, courgette uit eigen tuin? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker, is ook favoriet bij ons thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben vegetariër eet het heel graag... leuke foto van gemaakt!
    Fijn weekend,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja simpel en lekker, grillen geeft net dat tikkeltje extra hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mmmm, ik geef de tip door aan mijn chefkok :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. MMmmm gebakken gourgette is zoooo lekker, ik doe de plakjes altijd bij Italiaanse salade yummie :-)
    Fijn weekend, XX

    BeantwoordenVerwijderen